بلوتوت راهي براي انتقال ويروس ها به گوشي هاي تلفن همراه

” مهندس عليرضا عسگري” به عنوان تعمير کار تخصصي گوشي تلفن همراه در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: بيشتر ويروس هاي موبايل از نوع ويروس هاي کامپيوتري هستند چرا که اين نوع ويروس ها از طريق اتصال گوشي تلفن همرا به کامپيوتر انتقال مي يابند.وي افزود: در واقع استفاده از بلوتوث گوشي و انتقال …

” مهندس عليرضا عسگري” به عنوان تعمير کار تخصصي گوشي تلفن همراه در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: بيشتر ويروس هاي موبايل از نوع ويروس هاي کامپيوتري هستند چرا که اين نوع ويروس ها از طريق اتصال گوشي تلفن همرا به کامپيوتر انتقال مي يابند.
وي افزود: در واقع استفاده از بلوتوث گوشي و انتقال اطلاعات به ديگر گوشي ها موجب انتقال سريع ويروس ها مي شود.
اين تعمير کار ادامه داد: بيشتر ويروس هاي گوشي هاي تلفن همراه از خانواده هاي تروژان و کر م ها (worm ) محسوب مي شوند.
عسگري تصريح کرد، ويروس هاي فوق به وسيله بلوتوث و از طريق message به inbox گوشي با نام cabir.sis وارد شده و بعد از install در گوشي ، شروع به فعاليت مي كند و گوشي جديدي را براي آلوده كردن جستجو مي كند و زماني که اين ويروس ها وسيله جديدي را براي حمله پيدا کردند شروع به فرستادن فايل sis به آن دستگاه مي كنند.
وي افزود: اين ويروس ها فقط قابل انتشار بر روي موبايل هاي بلوتوث داري هستند كه بلوتوث آنها در حالت روشن  و يا on  قرار دارد.
اين تعميرکار براي ويروسي نشدن گوشي هاي تلفن همراه
به دارندگان اين کالاي ارتباطي توصيه کرد، براي جلوگيري از آلوده شدن گوشي هاي خود وضعيت بلوتوث را در حالت خاموش و يا off قرار دهند.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا