اپراتورها بايد مشخصات و تعداد دقيق مشترکان را ثبت کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، MoIC در گزارشي اعلام کرد: براي اجراي اين طرح  در ماه جاري يک بازبيني در اپراتورهاي اين کشور صورت خواهد داد و مشخص مي کند که هر اپراتور چند کاربر دارد.در اين گزارش آمده: بيش ازدو سال است که تعيين اولين اپراتور از لحاظ تعداد کاربردر اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، MoIC در گزارشي اعلام کرد: براي اجراي اين طرح  در ماه جاري يک بازبيني در اپراتورهاي اين کشور صورت خواهد داد و مشخص مي کند که هر اپراتور چند کاربر دارد.
در اين گزارش آمده: بيش ازدو سال است که تعيين اولين اپراتور از لحاظ تعداد کاربردر اين کشور با چالش مواجه شده است و هر اپراتوري ادعا بيشترين مشترک و بزرگترين اپراتوراين کشور است.د.
MoICدر گزارش خود آورده: اين چالش تا جاي پيش رفت که اپراتورهاي”موبي فون” و “وينا تل”  به صورت مشترک در سال ۲۰۰۶رتبه برترين اپراتور اين کشور را به خود اختصاص دادند.
در اين گزارش آمده است ، ويتل با بيش از ۱۰ ميليون کاربر، موبي فون با بيش از ۹ميليون و وينافون با بيش از سه ميليون کاربر سه اپراتور شبکه GSMاين کشور هستند
اس فون با بيش از سه ميليون کاربر و “وي تي “با بيش از ۲ميليون کاربر اپراتور هاي شبکه CDMAاين کشور هستند.
در اين گزارش از “اچ تي موبايل”به عنوان اپراتوري که به تازگي شبکه خود را از CDMAبه GSMتغيير داده ، نام برده است که تعداد کاربران آن بسيار اندک است.
تعداد کاربران تلفن همراه در ويتنام تا ماه مي ۲۰۰۶ميلادي ۱۳ميليون نفر وضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۵.۴درصد اعلام شده است.
در اين کشور هفت اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا