مدل (P520 (Armani سامسونگ

 نام ديگر سامسونگ Armani مدل P520 است و در واقع گوشي ديگري از مدل هاي سري P سامسونگ است.** طراحيسامسونگ Armani از قاب فلزي ساخته شده است. صفحه نمايش لمسي بزرگ گوشي آن را به رقيب iPhone تبديل مي کند و يکي از مزاياي اين مدل محسوب مي شود . نخستين موردي که در نگاه …

 نام ديگر سامسونگ Armani مدل P520 است و در واقع گوشي ديگري از مدل هاي سري P سامسونگ است.
** طراحي
سامسونگ Armani از قاب فلزي ساخته شده است. صفحه نمايش لمسي بزرگ گوشي آن را به رقيب iPhone تبديل مي کند و يکي از مزاياي اين مدل محسوب مي شود . نخستين موردي که در نگاه اول به گوشي جلب توجه مي کند اندازه کوچک آن است . مدل هاي قبلي يعني گوشي هاي P300 و P310 بدليل شباهت ظاهري به ماشين حساب معروف بودند .
تنها کليدهاي سخت افزاري که در قاب جلوي گوشي وجود دارند کليدهاي طلايي Send و End مي باشند که داراي برآمدگي کمي هستند . اين دو کليد تاحدودي شبيه کليدهاي لمسي است که سامسونگ اخيرا در گوشي هاي کشويي خود از آنها استفاده مي کند .
کليد ولوم و محل کارت حافظه در طرف چپ گوشي وجود دارد که امکان بيرون آوردن کارت در زمان روشن بودن دستگاه فراهم شده است.
**صفحه نمايش
گوشي Armani سامسونگ به يک صفحه نمايش لمسي ۲.۶ اينچ TFT مجهز است که ۲۶۲ هزار رنگ را نشان مي دهد . صفحه نمايش امکان استفاده بهتر از منو را فراهم مي کند . صفحه نمايش رنگ را بخوبي نشان مي دهد و از کانتراست مناسبي برخوردار است . صفحه نمايش زير نور مستقيم خورشيد بخوبي خوانده نمي شود و اثر انگشت روي آن باقي مي ماند.
** حافظه
حافظه داخلي اين گوشي ۶۰ مگابايتي توسط  مموري کارت
MicroSD TransFlash  ارتقا مي يابد.
**دوربين
اين مدل سامسونگ به يک دوربين عکاسي و فيلمبرداري سه مگاپيکسل با LED مجهز است. ماکسيمم وضوح تصوير ?۰?۸ در ???? پيکسل است . منوي دوربين ساده است و تنظيمات آن روي يک نوار ابزار قرار دارند در حالي که گزينه ها بصورت منوهاي popup ظاهر مي شوند . نوار ابزار دراين گوشي بصورت يک ستون در طرف راست قرار دارد و ديگر در پايين صفحه مشاهده نمي شود . تنظيمات دوربين بسيار گسترده است و شامل اندازه تصوير ، حالت عکسبرداري ، جلوه هاي ويژه رنگ ، تعادل رنگ سفيد و حالت نماياب است.
** باتري
باتري گوشي شبيه مدل D900 است و از نوع Li-Ion با توان ۸۸۰ mAh است که در حالت Stand by حداکثر ۲۲۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا شش ساعت دوام مي آورد.
** سخن آخر
اين گوشي که کمتر از هفت ماه است وارد بازار تلفن همراه شده، در حال حاضر با گارانتي رسمي به بهاي پنج ميليون و ۶۹۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا