بازي “بهترين دخترمدرسه” ويژه بانوان به بازار آمد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين اين بازي اولين طرحي است که به سبک RPG بازي رول پلي يا نقش آفريني شده و شخصيت بازيکن را بنا به سليقه خود ساخته و به اجراي نقش مي پردازد.اصل بازي به اين شکل است که بازيکن براي تبديل شدن …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين اين بازي اولين طرحي است که به سبک RPG بازي رول پلي يا نقش آفريني شده و شخصيت بازيکن را بنا به سليقه خود ساخته و به اجراي نقش مي پردازد.
اصل بازي به اين شکل است که بازيکن براي تبديل شدن به بهترين دختر در مدرسه تلاش مي کند به طوري که براي رسيدن به اين شخصيت بايد دروغ بگويد، دعوا کند و کارهاي ناشايست انجام دهد.
البته تمام اين اعمال بازي است و همه بازيکنان آن را به حالت طنز مي بينند و مشابه تمامي اتفاقاتي است که در طول روز در مدارس و دبيرستان ها اتفاق مي افتد.
در اين بازي بازيکن مي تواند از ميان هشت شخصيت يکي را به دلخواه انتخاب کرده و به جاي آن بازي کند.  
بازي ” Coolest Girl In School” با اکثر دستگاه هاي تلفن همراه همچون نوکيا ،موتورولا، سامسونگ، سوين اريکسون و ال جي قابليت سازگاري دارد.
اين بازي در ابتدا در استراليا با قيمت هفت دلار عرضه شد و هم اکنون به شکل بين المللي با قيمت ۵/۶ دلار در دسترس همه علاقه مندان قرار مي گيرد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا