اپل از iPhone 2 رونمايي مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت اچ تي لانگ، بسياري از تحليلگران معتقدند که آينده شرکت اپل به اين گوشي بستگي دارد و از اين رو  سوالات بسياري در اين زمينه وجود دارد مبني براين که  آيا iPhone 2 باريکتر، ارزان تر و با ويژگي هاي بيشتري است؟،آيا iPhone جديد از …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت اچ تي لانگ، بسياري از تحليلگران معتقدند که آينده شرکت اپل به اين گوشي بستگي دارد و از اين رو 
سوالات بسياري در اين زمينه وجود دارد مبني براين که  آيا iPhone 2 باريکتر، ارزان تر و با ويژگي هاي بيشتري است؟،آيا iPhone جديد از ويژگي هايي چون چت ويديويي و سيستم موقعيت ياب جهاني بهره مي برد؟      
اپل ۲۹ ژوئن ۲۰۰۷ ميلادي اقدام به فروش آيفون هشت گيگابايتي با قميت ۵۹۹ دلار در بازار آمريکا کرد و اين گوشي به سرعت به عنوان يک دستگاه مدرن  رخ نمود و ديد بسياري از مردم را در رابطه با روش هاي ارتباط سيار تغيير داد.
اين گوشي ترکيبي از تلفن، ابزار وبگرد اينترنتي، سرگرمي ديجيتالي براي گوش دادن  به موسيقي و تماشاي ويديو است و  آرام آرام به بازارهاي بين المللي راه يافت و اپل نيز اقدام به فروش اين گوشي در کشورهايي چون انگليس، آلمان و سپس در بازارهاي آسيا کرد.
عرضه و فروش اين گوشي با چالش هاي زيادي روبرو بود به طوري که کمتر از سه ماه پس از عرضه ، اپل قيمت آن را ۲۰۰ دلار کاهش داد و بدين ترتيب خشم بسياري از کاربران که پيشتر اين گوشي را با قيمت بسيار گران خريده بودند، برانگيخت.
سپس اين شرکت مهندسان نرم افزار را با محدود کردن انواع روش هاي ارتقاي اين گوشي نااميد کرد و به اين ترتيب بسياري از مردم به گوشي قفل شکسته iPhone روي آوردند بدون اين که به سرويس هاي شرکت AT&T توزيع کننده آمريکايي آن دسترسي داشته باشند.
پس از مدتي بسياري از کاربران دريافتند که آيفون آنها پس از نصب نرم افزار به روز توسط اپل کار نمي کند و اين شرکت در پي اعتراض کاربران، خشم بسياري از خريداران را با برگرداندن ۱۰۰ دلار به آنها فرو نشاند سپس اقدام به ساخت نرم افزاري براي توسعه ويژگي ها و سرويس هايي براي اين گوشي نمود.
استيو جابز مدير اپل قرار است نسخه ارتقا يافته اين  گوشي را رونمايي کند و انتظار مي رود که اين گوشي از شبکه سريعتر با نرم افزارهاي بهتر و کاربردهاي جذاب تر براي کاربران تجاري و مشتريان به بازار عرضه شود. 
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا