خريد گوشي دست دوم تضميني ندارد

“آرش رهنما” در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: در حال حاضر به دليل عدم اطمينان از صحت و سالم بودن گوشي هاي دست دوم توسط مشتريان، اين گوشي ها در بازار  به سختي به خريدوفروش مي رسد.وي افزود: تمامي خريداران گوشي هاي دست دوم قبل از هر چيزي ابتدا بايد از سالم بودن گوشي …

“آرش رهنما” در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: در حال حاضر به دليل عدم اطمينان از صحت و سالم بودن گوشي هاي دست دوم توسط مشتريان، اين گوشي ها در بازار  به سختي به خريدوفروش مي رسد.
وي افزود: تمامي خريداران گوشي هاي دست دوم قبل از هر چيزي ابتدا بايد از سالم بودن گوشي و لوازم جانبي آن اطمينان حاصل کنند و سپس اقدام به خريداري اين نوع گوشي ها  کنند چرا که اکثر اين نوع گوشي ها پس از مدت کوتاهي استفاده از کار مي افتند.
در همين حال، “محسن معتمدي” يکي از تعمير کاران  گوشي تلفن همراه در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: برخي از تعميرکاران به دليل نداشتن وجدان کاري، با تعمير موقتي گوشي هاي کارکرده، اقدام به فروش آنها مي کنند.
وي افزود: فروش گوشي هاي دست دوم از فروش گوشي هاي نو از سود بيشتري برخوردار است، چرا که گوشي هاي کارکرده مانند گوشي هاي نو، حدود قيمت مشخصي ندارند وبه همين دليل نيز، اکثر فروشندگان اين گوشي را با سود بيشتر نسبت به قيمت خريد آن در اختيار مشتريان قرار مي دهند.
وي با اشاره به تقاضاي گوشي هاي کارکرده در بازار تلفن همراه افزود: خريدوفروش گوشي هاي کارکرده منحصر به زمان خاصي نيست و در هر زماني اين نوع گوشي معامله مي شوند.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا