افزايش قيمت ۱۰۰هزار ريالي سيم کارت هاي همراه اول در بازار جنوب تهران

“علي حيدري” از فروشندگان سيم کارت در جنوب تهران در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: مدتيي بود که با اعلام اخبار واگذاري سيم کارت هاي ۱۵۰ هزار توماني شرکت مخابرات پس از خصوصي سازي ، قيمت تمامي سيم کارت هاي همراه اول به طور غير طبيعي  کاهش يافت.وي افزود: ولي با گذشت زمان و …

“علي حيدري” از فروشندگان سيم کارت در جنوب تهران در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: مدتيي بود که با اعلام اخبار واگذاري سيم کارت هاي ۱۵۰ هزار توماني شرکت مخابرات پس از خصوصي سازي ، قيمت تمامي سيم کارت هاي همراه اول به طور غير طبيعي  کاهش يافت.
وي افزود: ولي با گذشت زمان و مشخص نشدن زمان نهايي واگذاري اين نوع سيم کارت ها، قيمت سيم کارت هاي همراه اول تا حدودي مانند سابق با افزايش قيمت نسبي روبرو  شد.
اين فروشنده معتقد است که به دليل کاهش عرضه سيم کارت هاي همراه اول، قيمت اين کالاي ارتباطي با افزايش قيمت ۱۰۰ هزار ريالي نسبت به روز گذشته در اختيار مشتريان جنوب تهران قرار مي گيرد.
در همين حال فعالان ساير مناطق تهران معتقدند که بازار نابسامان اپراتور اول باعث شده تا اکثر متقاضيان از خريد اين نوع سيم کارت ها امتناع کنند و قيمت آن نيز بدون تغيير باقي بماند.
“اکبر مرادي” از فروشندگان سيم کارت در شمال تهران در اين باره گفت: با ادامه اين روند  قيمت تمامي کدهاي همراه اول طي چند روز آينده با کاهش قيمت چشمگيري در بازار عرضه شود.
هم اکنون سيم کارت صفر کدهاي “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶″،”۷″ و “۸” در چهار منطقه شمال،شرق، غرب و مرکز تهران به ترتيب به بهاي پنج ميليون ريال، سه ميليون و ۹۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۵۰ هزار ريال، دو ميليون و۸۵۰ هزار ريال و دو ميليون و ۸۰۰ هزار ريال خريداري مي شود و با افزايش قيمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار ريالي نسبت به قيمت خريد، به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت کارکرده کد “۱” تا سقف پنج ميليون و ۵۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت کارکرده کدهاي دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت و هشت در پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران به ترتيب به بهاي چهار ميليون ريال، سه ميليون و ۱۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۵۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۳۵۰ هزار ريال و دو ميليون و ۲۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
گفتني است که قيمت سيم کارت  هاي همراه اول در جنوب تهران با افزايش قيمت ۱۰۰ هزار ريالي تمامي کدهاي فوق نسبت به قيمت فروش در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا