وريزون براي ساخت شبکه کابلي زيردريا اعلام آمادگي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”يک مقام آگاه در اين باره گفت:اين شبکه زير دريايي قرار است اروپا، خاورميانه و هند را بهم مرتبط کند.وي که نامش ذکر نشد گفت : وريزون با پيوستن به کنسرسيومي متشکل از ۱۶ کشور با  700 ميليون دلارسرمايه  ، ۹ هزار مايل سيستم فيبر نوري زير دريايي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”يک مقام آگاه در اين باره گفت:اين شبکه زير دريايي قرار است اروپا، خاورميانه و هند را بهم مرتبط کند.
وي که نامش ذکر نشد گفت : وريزون با پيوستن به کنسرسيومي متشکل از ۱۶ کشور با  700 ميليون دلارسرمايه  ، ۹ هزار مايل سيستم فيبر نوري زير دريايي را خواهند ساخت.
 گسترش شبکه جهاني براي پشتيباني از ترافيک اينترنتي ،ارايه سرويس هاي اينترنتي پرسرعت تر و ارتباطات صوتي با کيفيت تر ازجمله مزيت هاي اين پروژه عنوان شده است.
 زمان بهره برداري از اين پروژه سال ۲۰۱۰ميلادي اعلام شده است و اين سومين پروژه از اين دست است که وريزون در عرض چهارسال اخير در آن همکاري مي کند.
شرکت وريزون Verizon Communications Inc.   درسال ۱۹۸۳ در آمريکا تاسيس شد و دفتر مرکزي آن در شهر نيويورک قراردارد.
اين شرکت در زمينه ارايه سرويس هاي مختلف مانند اينترنت پهن باند ، تلويزيون ، سرويس هاي با سيم و بي سيم ارتباط از راه دور فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۹۰ ميليارد دلار  و ميزان سود خالص آن در همين سال ۶ ميليارد و ۱۱۹ ميليون دلار اعلام شد.
تعداد کارکنان اين شرکت آمريکايي درسال ۲۰۰۷ ميلادي تقريبا ۲۳۹ هزار نفر گزارش شده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا