بازار تلفن همراه با بازگشایی مدارس رونق می گیرد

“ابراهیم درستی” در گفت‌ وگو با موبنا اظهار داشت: تعرفه ۲۵ درصدی واردات گوشی تلفن همراه باعث شده تا شرکت های واردکننده نتوانند به راحتی به واردات گوشی بپردازند و با حضور کمرنگ خود تنها در عرضه گوشی های ارزان قیمت فعالیت می کنند.وی افزود: بالا بودن تعرفه واردات و پرداخت مالیات بر ارزش افزوده …

“ابراهیم درستی” در گفت‌ وگو با موبنا اظهار داشت: تعرفه ۲۵ درصدی واردات گوشی تلفن همراه باعث شده تا شرکت های واردکننده نتوانند به راحتی به واردات گوشی بپردازند و با حضور کمرنگ خود تنها در عرضه گوشی های ارزان قیمت فعالیت می کنند.
وی افزود: بالا بودن تعرفه واردات و پرداخت مالیات بر ارزش افزوده باعث شده است تا فعالیت فعالان قانونی به حداقل برسد که به موجب همین امر و گسترش روز افزون قاچاقچیان، ۹۵ درصد از سهم بازار از طریق مبادی غیرقانونی تامین می‌شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری و لوازم یدکی تهران با اشاره به این وضعیت تصریح کرد: به دلیل کاهش فعالیت فعالان قانونی و فعالیت گسترده فعالان غیرقانونی تعرفه واردات گوشی تلفن همراه حتما باید کاهش یابد.
وی افزود: مدتی است که بازار تلفن همراه با تاثیر از رکود اقتصادی روزهای بی‌رونقی را سپری می کند که امیدواریم این رکود در این بازار پرمصرف از بین برود.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا