افزايش قيمت کدهاي قديمي همراه اول در بازار پايتخت

“تينا ارجمند” از فروشندگان سيم کارت در مرکز تهران به خبرنگار موبنا گفت: برخلاف تصور عموم در خصوص واگذاري هشتمين مرحله سيم کارت هاي ثبت نامي همراه اول و در پي آن ارزان شدن سيم کارت هاي موجود در بازار ، قيمت سيم کارت هاي کدهاي قديمي “۱” ،”۲″ و “۳” اپراتور اول با افزايش …

“تينا ارجمند” از فروشندگان سيم کارت در مرکز تهران به خبرنگار موبنا گفت: برخلاف تصور عموم در خصوص واگذاري هشتمين مرحله سيم کارت هاي ثبت نامي همراه اول و در پي آن ارزان شدن سيم کارت هاي موجود در بازار ، قيمت سيم کارت هاي کدهاي قديمي “۱” ،”۲″ و “۳” اپراتور اول با افزايش قيمت فوق در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
وي افزود: در همين حال به دليل افزايش عرضه سيم کارت ها با کدهاي پايين، کاهش قيمت کدهاي “۵”،”۶″،”۷″ و “۸” در بازار ادامه دار است به گونه اي که فروش برخي از کدهاي فوق به زير سه ميليون ريال رسيده است.
 هم اکنون سيم کارت کارکرده کد يک تا سقف پنج ميليون و ۳۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
سيم کارت هاي صفر کدهاي “۲” و “۳” نيز با قيمت سه ميليون و ۷۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال معامله مي شود.
در همين حال سيم کارت هاي صفر کدهاي چهار ، پنج ، شش، هفت و هشت به ترتيب به بهاي سه ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۹۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۷۰۰ هزار ريال  به فروش مي رود.
قيمت فروش کدهاي فوق به ترتيب دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۳۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۲۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۱۰۰ هزار ريال و يک ميليون و ۹۵۰ هزار ريال است.
۱۲۹/ ۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا