ترک سیگار با استفاده از تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از کوایت اسموکینگ موبایل، در این برنامه به مواردی که چرا نباید سیگار بکشیم پرداخته نشده بلکه جزییات و کاربردهایی را ارایه می دهد که برای کمک به افراد با پروسه ترک سیگار طراحی شده است.این کاربرد بر اساس برنامه جاوا نوشته شده و با دستگاه های …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از کوایت اسموکینگ موبایل، در این برنامه به مواردی که چرا نباید سیگار بکشیم پرداخته نشده بلکه جزییات و کاربردهایی را ارایه می دهد که برای کمک به افراد با پروسه ترک سیگار طراحی شده است.
این کاربرد بر اساس برنامه جاوا نوشته شده و با دستگاه های تلفن همراه و رایانه های قابل حمل سازگار است.
این کاربرد”QSM”  (QuitSmokingMobile) نامیده می شود و تمامی عادات سیگار کشیدن کاربر را تحت کنترل می گیرد و به طور تدریجی برای کمک به افراد سیگاری در ترک سیگار کمک می کند.
با استفاده از این سرویس کاربران سیگاری می توانند میزان استفاده از سیگار را در طول روز کاهش داده و به تدریج به ترک سیگار خواهد انجامید.
استفاده از کاربرد QuitSmokingMobile هم به لحاظ فیزیکی باعث ترک سیگار می شود و هم بر جنبه روانی کاربران در زمینه اشتیاق به ترک سیگار تاثیر می گذارد.
در این روش به استفاده از داروهای گرانقیمت برای ترک سیگار نیازی نیست بلکه کاربرد QuitSmokingMobile به تغییر رفتار کاربران و صرفنظر کردن از استفاده از نیکوتین کمک می کند.
کاربرد QuitSmokingMobile برنامه کاملی به کاربرانی که به شکل روزانه به کشیدن سیگار عادت دارند ارایه می دهد.
۱۳۵/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا