کاربران درانتظارنيا گارا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون ” ، در حقيقت مي توان گفت که اين گوشي همان گوشي Blackberry 9000 است که  پشتيباني فن آوريها نسل سومي  را ندارد.گوشي ياد شده که به دليل نداشتن پشتيباني فن آوريهاي نسل سومي ارزانتري است و ظرفيت باتري آن درهنگام کار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون ” ، در حقيقت مي توان گفت که اين گوشي همان گوشي Blackberry 9000 است که  پشتيباني فن آوريها نسل سومي  را ندارد.
گوشي ياد شده که به دليل نداشتن پشتيباني فن آوريهاي نسل سومي ارزانتري است و ظرفيت باتري آن درهنگام کار بالاتر از نسخه ۹۰۰است.
گوشي تلفن همراه  Blackberry 9000 ، از سري گوشي هايي است که شرکت “ريم” آنرا عرضه خواهد کرد.
نياگارا  ازپشتيباني شبکه چهارباندي GSM برخوردار و داراي يک دوربين ۲ مگاپيکسلي ، سيستم اتصال پرسرعت WiFi ، A-GPS ، صفحه نمايش با تفکيک پذيري ۴۸۰ X 320 پيکسلي و قابليت پذيرش کارت حافظه جانبي microSD است.
جزييات بيشتر درباره اين گوشي از جمله قيمت ،زمان عرضه به بازار و همچنين قابليت ها و کارکرهاي آن ، درسايت اينترنتي اسلش فون اعلام  نشده است.
گوشي هاي تلفن همراه “بلک بري” BlackBerry درسال ۱۹۹۹ ميلادي به بازار معرفي شدند.
شرکت کانادايي ريم  در سال ۱۹۸۴ در شهر “واترلو”  واقع در ايالت “انتاريو”  کانادا تاسيس شد  و در زمينه توليد گوشي هاي بي سيم و کالاهاي مخابراتي فعاليت دارد.
تعداد  کارکنان شرکت در فصل اول سال ۲۰۰۷ ميلادي ۶ هزار نفر اعلام شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا