فيليپيني ها قفل هر گوشي را مي شکنند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سي نت، فيليپيني ها مي توانند  گوشي ها  از فروشگاه خريداري کنند يا اين که از ارايه دهندگان سرويس هاي مخابراتي و بي سيم (اپراتورها) خريداري کنند.   کاربران اگر اين دستگاه ها را از فروشگاه خريداري کنند مي توانند از هر نوع سيم کارتي استفاده کنند. …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سي نت، فيليپيني ها مي توانند  گوشي ها  از فروشگاه خريداري کنند يا اين که از ارايه دهندگان سرويس هاي مخابراتي و بي سيم (اپراتورها) خريداري کنند.  
کاربران اگر اين دستگاه ها را از فروشگاه خريداري کنند مي توانند از هر نوع سيم کارتي استفاده کنند. اما اگر اين دستگاه ها از اپراتورها خريداري شود گوشي به شکل قفل شده در اختيار کاربر قرار مي گيرد و کاربر نمي تواند از سيم کارت هاي ديگر غير از سيم کارت مختص آن اپراتور استفاده کند.
در فيليپين اپراتورهاي مخابراتي ارايه دهنده سرويس هاي بي سيم مقداري از قيمت تلفن را به شکل يارانه به کاربر تخفيف مي دهند که در اين صورت قيمت براي کاربر مناسب تر مي شود.
شرکت Mobile Solutions Ltd اقدام به ساخت يک دستگاه کوچک موسوم به SIMable کرد که به اين ترتيب کاربران مي توانند از آن براي شکستن قفل گوشي استفاده کنند. 
SIMable با يک سوراخ کوچک در سيم کارت وسپس در گوشي قفل شده نصب مي شود.
SIMable از اين قابليت برخودار است که بيش از يک مرتبه مورد استفاده قرار گيرد و مي توان براي هر سيم کارت ديگري نيز به کار رود.
SIMable به هيچ امواج و دستگاه اضافي نياز ندارند بنابراين گارانتي دستگاه تلفن همراه بي عيب و دست نخورده باقي مي ماند.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا