مدل F110 آديداس سامسونگ

اين گوشي در واقع بخشي از سيستم منحصر بفرد ايجاد شده توسط آديداس است . سيستم آديداس اين گوشي را به دستگاه کاملي تبديل کرده است که تمامي فعاليت هاي کاربر را ثبت مي کند. و  اين سيستم شما را در انجام بهتر حرکات ورزشي راهنمايي مي نمايد در حالي که موسيقي مورد علاقه تان را …

اين گوشي در واقع بخشي از سيستم منحصر بفرد ايجاد شده توسط آديداس است . سيستم آديداس اين گوشي را به دستگاه کاملي تبديل کرده است که تمامي فعاليت هاي کاربر را ثبت مي کند.
 و  اين سيستم شما را در انجام بهتر حرکات ورزشي راهنمايي مي نمايد در حالي که موسيقي مورد علاقه تان را نيز در حين انجام فعاليت هاي ورزشي پخش مي کند.
** طراحي
سامسونگ F110 آديداس کاملا از پلاستيک ساخته شده است و در آن از کروم و فلز ديگري استفاده نشده است.
ابعاد گوشي ???.?  در ?? در ??.? ميلي متر است . سامسونگ F110 آديداس در تک رنگ مشکي توليد خواهد شد.
خروجي صداي گوشي و آرم مشترک سامسونگ و آديداس بالاي صفحه نمايش مشاهده مي شود. کليد حرکتي و کنترل هاي اطراف آن زير صفحه نمايش وجود دارد . در طرف راست گوشي فقط يک کليد وجود دارد که با فشار طولاني آن دوربين فعال مي شود . در حالت باز يا بسته بودن درب گوشي مي توان از دوربين استفاده کرد . اگرچه محل کليد دوربين چندان مناسب نيست.  
**صفحه نمايش
در قاب جلوي گوشي صفحه نمايش دو اينچ TFT و کليد حرکتي بزرگ مشاهده مي شود که سطح سفت و محکمي دارد . صفحه نمايش داراي وضوح ??? در  ??? پيکسل است .خوانايي صفحه نمايش زير نور مستقيم خورشيد با مشکل همراه است مگر اينکه تم سفيد از پيش نصب شده انتخاب شود که در اين صورت منو بطور کامل خوانده مي شود.
**دوربين عکاسي و فيلمبرداري
سامسونگ F110 آديداس داراي دوربين دو مگاپيکسل با ماکسيمم وضوح ???? در  ???? پيکسل است که فاقد کانون اتوماتيک و فلش مي باشد. منوي دوربين ساده است و تنظيمات مورد استفاده را با آيکون ها در نوار ابزار در پايين صفحه نمايش نشان مي دهد در حالي که گزينه ها بصورت منوهاي pop-up ظاهر مي شوند.
** حافظه داخلي
حافظه داخلي اين گوشي يک گيگابايت است، به همين دليل نيازي به تعبيه حافظه جانبي در اين مدل نبوده است.
** باتري
باتري گوشي از نوع Li-ION با توان ۸۰۰ mAh است و درب محفظه باتري به راحتي برداشته مي شود.
** سخن آخر
اين گوشي که از ماه مارچ سال ۲۰۰۸ ميلادي به بازار جهاني معرفي شده است طي چند ماه آتي در بازار جهاني تلفن همراه عرضه مي شود.
قيمت نهايي گوشي F110 سامسونگ هنوز در بازار تلفن همراه برآورد نشده است.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا