پوگبا به یونایتد بازنخواهد گشت

هافبک فرانسوی به عنوان یکی از برترین استعدادهای حال حاضر جهان شناخته می‌شود. پاری سن ژرمن ، رئال مادرید و چلسی، از مشتریان او هستند و منچستریونایتد که پیش تر ، او را از دست داده بود، بار دیگر به دنبال جذب اوست. با این حال، پیرلو احتمال این انتقال را بسیار پایین دانست. او …

هافبک فرانسوی به عنوان یکی از برترین استعدادهای حال حاضر جهان شناخته می‌شود. پاری سن ژرمن ، رئال مادرید و چلسی، از مشتریان او هستند و منچستریونایتد که پیش تر ، او را از دست داده بود، بار دیگر به دنبال جذب اوست. با این حال، پیرلو احتمال این انتقال را بسیار پایین دانست.

او گفت:” این که تیم‌های زیادی خواهان پوگبا هستند عجیب نیست. وقتی شما نمایش خیلی خوبی از خود به اجرا می‌گذراید، تیم‌های بزرگ اروپایی توجهشان به شما جلب می‌شود. همیشه همینطور بوده است. به نظر پوگبا در یووه خوشحال است. می‌دانم که متمرکز است تا فصل را بدون توجه به اینکه آینده اش در کجا رقم می‌خورد. به خوبی هر چه تمام تر به پایان برساند. فکر می‌کنم در منچستر رفتار خوبی با او نشد. می‌دانم که تحت هدایت فرگوسن بازی می‌کرده ولی فکر نمی‌کنم دیگر به منچستر بازگردد.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا