ترکيه ،امسال طرح شماره هاي قابل انتقال را اجرا مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”تايفون آکارر”يکي از مقامات ارشد اين سازمان ضمن اشاره به آماده شدن زيربناهاي اين طرح تا دو ماه آينده تصريح کرد : بهره برداري از آن به دليل پاره اي آزمايشات وحصول اطمينان از کيفيت و کارايي زير بناها به تعويق خواهد افتاد.وي افزود:در ضرب العجلي که به …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”تايفون آکارر”يکي از مقامات ارشد اين سازمان ضمن اشاره به آماده شدن زيربناهاي اين طرح تا دو ماه آينده تصريح کرد : بهره برداري از آن به دليل پاره اي آزمايشات وحصول اطمينان از کيفيت و کارايي زير بناها به تعويق خواهد افتاد.
وي افزود:در ضرب العجلي که به اپراتورهاي خطوط زميني نيز اعلام کرده ايم تا اوريل ۲۰۰۹ به طرح شماره هاي قابل انتقال بپيوندند.
آکاررگفت: ترک سل با زمان اجراي اين طرح دچار مشکل شده است زيرا  اپراتوهاي وودافون و “اوا”اعلام کرده اند تا اجرايي نشدن اين طرح، در مزايده  اعطاي مجوز فناوري نسل سوم اين کشور شرکت نخواهند کرد.
وي با بيان اين که ترکسل طلايه دار بازار ارتباطات اين کشور است، سهم اين اپراتور را در بازار رقابتي اين کشور ۶۰درصد اعلام کرد.
وي همچنين در ادامه خاطر نشان کرد شعبه ترکيه اي اپراتور وودافون انگليس در اين کشور با ۲۶درصد سهم رتبه دوم  و “اوا”با ۱۴درصد  رتبه سوم بازار را در ترکيه به خود اختصاص داده اند.
تعداد کاربران در ترکيه ۵۴ ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۷۶درصد اعلام شده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا