گوشي W980 سوني اريکسون در بازارهاي جهاني عرضه مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا، گوشي همراه سوني اريکسون مدل W980 گوشي ديگري از مدل‌هاي تاشوي اين شرکت است که تا اواسط سال جاري ميلادي در بازار هاي جهاني تلفن همراه عرضه خواهد شد. سوني اريکسون W980 يک گوشي مبتني بر تکنولوژي باند چهارگانه (GSM 850/900/1800/1900) است که طراحي زيبايي دارد. ابعاد اين گوشي تاشو نيز اندازه‌اي برابر …

به گزارش خبرنگار موبنا، گوشي همراه سوني اريکسون مدل W980 گوشي ديگري از مدل‌هاي تاشوي اين شرکت است که تا اواسط سال جاري ميلادي در بازار هاي جهاني تلفن همراه عرضه خواهد شد.
 سوني اريکسون W980 يک گوشي مبتني بر تکنولوژي باند چهارگانه (GSM 850/900/1800/1900) است که طراحي زيبايي دارد.
 ابعاد اين گوشي تاشو نيز اندازه‌اي برابر با ۱۶.۹ در ۴۶ در ۹۲ ميلي‌متر دارد و وزن آن هم ۱۰۰ گرم است.
اين گوشي به قابليت‌هاي خوب و کارآمدي مجهز شده است.
از اين ميان مي‌توان به پخش کننده آن اشاره کرد که کيفيت مطلوبي را ارائه مي‌کند و با فرمت‌هاي مختلفي سازگار است.
 قابليت ارسال و دريافت پيام‌هاي مختلفي مانند SMS، MMS، EMS،‌ ايميل و پيام صوتي از ديگر مشخصه‌هايي است که سوني اريکسون مدل W980 ارائه کرده است.
راديوي FM اين گوشي از نوع ترانسميتر است. به اين شکل که با استفاده از گيرنده داخلي راديوي گوشي مي‌توانيد هر چيزي را که از اين راديو پخش مي‌شود به گوشي‌هاي ديگر ارسال کنيد.
به اين ترتيب، امکان به اشتراک گذاري فايل‌ها ميسر شده است. يکي از قابليت‌هاي جالبي که در اين گوشي در نظر گرفته شده امکان “Shake Control” است که نوعي کنترل لرزشي به شمار مي‌رود. به اين معني که مي‌توانيد تراک‌هاي موسيقي در حال پخش گوشي را با هر بار جلو يا عقب بردن گوشي و تکان دادن آن تغيير دهيد.
 اين قابليت پيش از اين نيز در گوشي سوني اريکسون W580 به کار رفته بود.
دوربين به کار رفته در گوشي همراه سوني اريکسون مدل W980 يک دوربين بسيار عالي ۳.۱۵ مگاپيکسلي با وضوح ۱۵۳۶×۲۰۴۸ مي‌باشد که به امکان فيلم‌برداري مجهز است. شايان ذکر است که W980 به يک دوربين دوم براي انجام مکالمات تصويري مجهز شده است.
صفحه نمايش اين گوشي نيز يک صفحه نمايش ۲.۲ اينچي ۲۵۶.۰۰۰ پيکسلي نوع TFT است که  داراي رزولوشن با  وضوح ۳۲۰در ۲۴۰ است. صفحه نمايش دوم آن نيز از نوع TFT است و با رزولوشن ۱۷۶×۱۷۶پيکسلي طراحي شده است.
از ديگر ويژگي‌هاي گوشي همراه سوني اريکسون مدل W980 مي‌توان به مرورگر WAP 2.0، نرم‌افزارهاي سازمان‌دهي کننده، بلوتوث، پشتيباني از USB،‌ حافظه داخلي هشت گيگابايتي و پشتيباني از قابليت‌هاي نسل سوم اشاره کرد.
گفتني است قيمت اين گوشي تا زمان عرضه نهايي در بازار جهاني تلفن همراه  بر آورد نشده است.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا