سفرهاي شهري در تهران با بهره گيري ICT کاهش يافته است

به گزارش موبنا دکتر محمد سليماني اظهار داشت: با بررسي‌هاي به عمل آمده در استانداري تهران، اين موفقيت با همکاري مسوولان شهر تهران و مخابرات و پست تحقق يافته است. وي افزود: در حال حاضر نزديک به شش هزار دفتر خدمات ارتباطي روستايي در کشور فعال است که در بيشتر ‌آن‌ها، خدمات بانکي نيز ارايه …

به گزارش موبنا دکتر محمد سليماني اظهار داشت: با بررسي‌هاي به عمل آمده در استانداري تهران، اين موفقيت با همکاري مسوولان شهر تهران و مخابرات و پست تحقق يافته است.
وي افزود: در حال حاضر نزديک به شش هزار دفتر خدمات ارتباطي روستايي در کشور فعال است که در بيشتر ‌آن‌ها، خدمات بانکي نيز ارايه مي شود و با بهره‌گيري از اين توانمندي‌ها، مي‌توان حمل و نقل‌هاي دورن شهري را به شدت کاهش داد.
دکتر سليماني با بيان اين که هزينه نگهداري زيرساخت‌هاي ايجاد شده بيشتر از سرمايه‌گذاري تهيه آن‌ها است، تصريح کرد: به مسوولان شهري توصيه مي‌کنيم که بجاي سرمايه‌گذاري‌هاي جداگانه براي تهيه زيرساخت مورد نياز خود، از زيرساخت‌هاي بسيار قدرتمند ايجاد شده استفاده کنند.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات وي که در مراسم ابطال تمبر يادبود تشکيل شوراهاي اسلامي شهر و روستا سخن مي گفت، ادامه داد: عملياتي شدن پروژه‌هاي بسيار بزرگ ملي از قبيل کارت هوشمند سوخت و راي‌گيري الکترونيکي در بستر همين زيرساخت‌ها محقق شده است.
وزير ارتباطات تأکيد کرد: مسوولان شهري مي‌توانند با استفاده از زيرساخت‌هاي موجود، تنها کاربردهاي مورد نياز خود را تعريف کنند.
وي همچنين در خصوص تمبر يادبود تشکيل شوراي اسلامي شهر و روستا اظهار داشت: اين تمبر که متشکل از نمادهايي از آثار تاريخي و ملي شهر تهران است، در تيراژ ۳۵۰ هزار نسخه تکثير و به ۳۲ کشور جهان ارسال خواهد شد.
بر اساس اين گزارش تمبر يادبود تشکيل شوراهاي اسلامي شهر و روستا متشکل از نماد‌هاي قديم و جديد تهران از قبيل، مدرسه دارالفنون، سردر مجلس شوراي اسلامي و باغ ملي، ميدان آزادي و برج ميلاد است.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا