شرکت هاي لهستاني خواهان پيوستن به شبکه هاي مجازي تلفن همراه هستند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،شرکت تحقيقاتي PMRدرگزارشي اعلام کرد: علاوه بر۲۰ شرکت  لهستاني  که مصرانه خواهان پيوستن به بازار تلفن همراه هستند شرکت هاي خارجي نيز تمايل خود را براي ارايه اين سرويس ها به اپراتوري موجود در لهستان اعلام کرده اند.PMRدر گزارش خود آورده است که اگرچه تمايل براي ورود …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،شرکت تحقيقاتي PMRدرگزارشي اعلام کرد: علاوه بر۲۰ شرکت  لهستاني  که مصرانه خواهان پيوستن به بازار تلفن همراه هستند شرکت هاي خارجي نيز تمايل خود را براي ارايه اين سرويس ها به اپراتوري موجود در لهستان اعلام کرده اند.
PMRدر گزارش خود آورده است که اگرچه تمايل براي ورود به اين بازار بسيار گسترده است اما بايد اين مورد را در نظر داشت که شرکت هاي مشهور و مهم شانس بيشتري در اين رقابت خواهند داشت به طوري که حضور و تبليغ آنها در اين زمينه مي تواند براي شرکت هاي کوچک و ناشناخته تر بسيار گران تمام شود.
PMRاعلام کرد که بازارارتباطات لهستان در عرض سه تا چهار سال اينده در اين زمينه رشد چشمگيري خواهد داشت و بعد از آن پتانسيل پذيرش اين سرويس در اين کشور رو به افول خواهد گذاشت.
تعداد کاربران  در لهستان ۴۱ميليون و ۵۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۰۸.۸۸درصد است.
چهار اپراتور تلفن همراه در اين کشور فعاليت مي کنند.
لهستان با مساحتي حدود ۳۱۲هزارو ۶۸۵کيلومتر مربع وجمعيتي حدود ۳۸ميليون ۶۴۴هزار نفر در مرکز اروپا قرار دارد وپايتخت اين کشور ورشو است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا