امکان ارائه سرويس پيامک تلفن ثابت در شيراز وجود دارد

به گزارش موبنا چنگيز اميري اظهار داشت:طرح ارايه سرويس پيامک تلفن ثابت، يک سال و نيم پيش به صورت پايلوت در شهر شيراز اجرا شد و در حال حاضر پس از ابلاغ تعرفه، آمادگي ارايه آن به شهروندان شيرازي وجود دارد. وي در ادامه با اشاره به شرايط خاص استان در نوروز هر سال‌ ، …

به گزارش موبنا چنگيز اميري اظهار داشت:طرح ارايه سرويس پيامک تلفن ثابت، يک سال و نيم پيش به صورت پايلوت در شهر شيراز اجرا شد و در حال حاضر پس از ابلاغ تعرفه، آمادگي ارايه آن به شهروندان شيرازي وجود دارد.
وي در ادامه با اشاره به شرايط خاص استان در نوروز هر سال‌ ، گفت:با توجه به پيش بيني‌هاي صورت گرفته، با همکاري شرکت ارتباطات سيار موفق شديم ظرفيت تلفن همراه را تا ۷۰۰ هزار شماره افزايش دهيم.
مهندس اميري افزود: در ايام نوروز ۲۰۰ هزار سيم کارت اعتباري در اين استان واگذار شد و اين در حالي بود که هنوز امکان واگذاري ۵۰۰ هزار شماره را داشتيم.
وي خاطر نشان کرد:در ايام نوروز بهترين سرويس ارتباطي بدون ترافيک به مشترکان ارايه شد، به طوري که طبق ارزيابي ستاد نوروزي ، عملکرد شرکت مخابرات جزء عملکردهاي خوب استان بر آورد شد.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات ، مديرعامل شرکت مخابرات استان فارس از ديگر اقدامات صورت گرفته جهت آسايش حال هموطنان در ايام نوروز را نصب تلفن‌هاي همگاني در تمام معابر پرتردد، بوستان‌ها و ورودي شهرهاي استان برشمرد و گفت: با تمهيدات صورت گرفته ، در اين ايام هيچگونه مشکلي در خصوص تلفن ثابت گزارش نشد.
مهندس اميري همچنين به اقدامات صورت گرفته در نيمه دوم سال ۸۶ براي پوشش جاده‌اي تلفن همراه در استان اشاره کرد و گفت: با تدابير انديشيده شده سعي شد در تمام جاده‌ها از جمله جاده‌هاي جديد التأسيس مثل جاده‌ بوشهر- فارس و بندرعباس- لار سايت‌هاي BTS نصب شود که پوشش نسبي خوبي را شاهد بوديم.
وي همچنين به ارايه خدمات دفاتر ارتباطي در ايام تعطيلات نوروز اشاره و تصريح کرد: به منظور راحتي حال هموطنان، در شيراز و سطح استان برخي دفاتر به صورت شبانه روزي به تعويض سيم کارت يا ارايه کارت شارژ اقدام کردند.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا