مرکز مراقبت خدمات نوکيا در ايران راه اندازي شد

به گزارش خبرنگار موبنا “ايان استوارت” در نشست خبري امروز  نوکيا گفت: هدف نوکيا جلب رضايت مشترکان خود و تجربه کامل آن ها از جزييات گوشي از طريق مشاوره و ارائه ضمانت نامه محدود توليدکنندگان است.وي با اشاره به مهمترين هدف نوکيا در خصوص ارائه خدمات پس از فروش مناسب براي مشتريان تصريح کرد: مشتريان …

به گزارش خبرنگار موبنا “ايان استوارت” در نشست خبري امروز  نوکيا گفت: هدف نوکيا جلب رضايت مشترکان خود و تجربه کامل آن ها از جزييات گوشي از طريق مشاوره و ارائه ضمانت نامه محدود توليدکنندگان است.
وي با اشاره به مهمترين هدف نوکيا در خصوص ارائه خدمات پس از فروش مناسب براي مشتريان تصريح کرد: مشتريان نوکيا مي توانند قبل از خريد هر نوع مدل از برند نوکيا،با مراجعه به سايت اين شرکت در مورد نحوه تعمير و خريد از مشاوره رايگان استفاده کرده و حتي به صورت حضوري اطلاعات لازم را دريافت کنند.
استوارت با اشاره به ارائه ضمانت نامه محدود توليدکنندگان براي گوشي هاي نوکيا که يکي از خدمات مرکز مراقبت اين شرکت است ،يادآور شد:اين ضمانت نامه از زماني که خريدار گوشي خود را خريداري مي کند ،شروع مي شود که معمولا اين ضمانت نامه ۱۲ ماه براي گوشي و ۶ ماه براي وسائل جانبي آن قابل اجرا است.
وي تصريح کرد: در اين ضمانت نامه استثنا نيز وجود دارد به نحوي که در صورت دست کاري گوشي تلفن توسط خود کاربر و مداخله در نحوه کارکرد آن، صدمات وارد شده به گوشي از قبيل تحت فشار قرار گرفتن گوشي، آسيب و ضرب ديدگي در اثر تماس برخورد با زمين، زنگ زدگي در اثر تماس با آب و يا شي خارجي نظير شن و ماسه اين ضمانت نامه کارائي نخواهد داشت.
مديرنظارت بر امور مشتريان نوکيا در خاورميانه و آفريقاي شمالي گفت: اين ضمانت نامه تنها در ايران داراي اعتبار بوده و چنانچه کاربري تلفن همراه خود را در کشور ايران خريداري کرده ، استفاده از ضمانت نامه آن را در کشور ديگري به جز ايران فاقد اعتبار خواهد بود؛ به اين ترتيب کليه هزينه هاي تعمير و تعويض توسط خود شخص بايد پرداخت شود.
استوارت هدف از ارائه اين ضمانت نامه را تضمين بازار موبايل در ايران، مستحکم تر کردن پشتيباني خدمات و ممانعت از فعاليت هاي غيرقانوني وقاچاق در بازار تلفن همراه به ويژه نوکيا عنوان کرد و افزود: اين ضمانت نامه باعث مي شود تا خريداران،  بسته هاي حاوي گوشي تلفن همراه نوکيا و تجهيزات جانبي آن را بي نياز به تعويض باطري با خيالي آسوده تهيه و آرامش خود را تضمين کنند.
وي خاطر نشان کرد: هدف نوکيا همراهي با ارگان هاي دولتي، توزيع کنندگان و همچنين کاربران در جهت مبارزه با توزيع گوشي هاي قاچاق و گارانتي هاي متفرقه  است.
استوارت ادامه داد: در مواردي که گوشي از کشور هاي ديگر خريداري  و وارد کشور شود، آن را واردات متفرقه مي نامند.
به گفته مديرنظارت بر امور مشتريان در خاورميانه و آفريقاي شمالي نوکيا،نقطه ضعف گوشي هاي متفرقه اين است که فاقد گارانتي بوده و دستخوش تعميرات غيرمجاز مي شوند که به احتمال زياد از قطعات اصلي نوکيا استفاده نشده و يا فرد تعمير کار زير نظر نوکيا آموزش نديده و با استانداردهاي نوکيا آشنا نيست.
وي گفت: براي ارائه خدمات بهتر اپراتورها به مشتريان، ۴۰ مرکز پشتيباني در ايران وجود دارد که در اين مراکز ، مشاوره و تعميرات براي گوشي هاي نوکيا به مشتريان ارائه مي شود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا