مخالف شديد شهردار گراتس اتريش با طرح استفاده از تلفن همراه در وسايل نقليه عمومي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از بي بي سي، خطوط هوايي اروپا هم اکنون بر سر صدور مجوز استفاده از تلفن همراه در هنگام پرواز دچار ترديد شده اند.شهرداري گراتس در اين باره مي گويد: مکالمه با تلفن همراه در وسايل نقليه عمومي باعث سر و صدا در هنگام حرکت مي شود …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از بي بي سي، خطوط هوايي اروپا هم اکنون بر سر صدور مجوز استفاده از تلفن همراه در هنگام پرواز دچار ترديد شده اند.
شهرداري گراتس در اين باره مي گويد: مکالمه با تلفن همراه در وسايل نقليه عمومي باعث سر و صدا در هنگام حرکت مي شود و نيمي از مردم گراتس مجبورند به مکالمه با صداي بلند افراد ديگر گوش کنند که باعث خشم آنها مي شود.
شهردار گراتس که نامش ذکر نشد، معتقد است که کاربران نيز بايد هنگام سوار شدن در وسايل نقليه اي چون اتوبوس و قطار دستگاه تلفن همراه شان را در حالت سکوت نگه دارند.
شهردار گراتس در مصاحبه اي  با بي بي سي اظهار اميدواري مي کند که قانون منع استفاده از تلفن همراه در سراسر اروپا فرا گير شود.
اگر شما در کنار فردي که با تلفن همراه با صداي بلند صحبت مي کند بايستيد فقط صداي وي را مي شنويد و نمي توانيد پاسخي را که وي از مخاطب خود دريافت مي کند بشنويد و اين براي شما آزاردهنده خواهد بود.
وي مي افزايد: اين قانون براي ۵ يا ۱۰ سال آينده در نظر گرفته شده است.
در شهر گراتس شعار مردم و مسوولين آزادي است بنابراين کاربران بايد سعي کنند از اين آزادي سوءاستفاده نکنند.
اتريش ۹ ميليون و ۴۰۰ هزار کاربر دارد و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور تا پايان فصل دوم ۲۰۰۷ ، ۱۱۳ درصد گزارش شده است.
اين کشور سه اپراتور فعال دارد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا