عرضه بدون نوسان قيمت گوشي W880 سوني اريکسون

“جوارد حيدري” به عنوان يکي از فعالان بازار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: برابر بودن عرضه و تقاضا براي خريدوفروش گوشي سوني اريکسون مدل W880 از دو ماه گذشته تا کنون باعث شده تا اکثر فعالان بازار نوساني در قيمت اين گوشي ايجاد نکنند.مدل فوق که چندي پيش به عنوان پرفروش ترين گوشي …

“جوارد حيدري” به عنوان يکي از فعالان بازار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: برابر بودن عرضه و تقاضا براي خريدوفروش گوشي سوني اريکسون مدل W880 از دو ماه گذشته تا کنون باعث شده تا اکثر فعالان بازار نوساني در قيمت اين گوشي ايجاد نکنند.
مدل فوق که چندي پيش به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند در بازار تلفن همراه معرفي شده بود  در حال حاضر با قيمتي در حدود دو ميليون و ۴۵۰  هزار ريال  در سطح بازار تلفن همراه فروخته مي شود.
مدل W880 سوني اريکسون در رنگ بندي قرمز، مشکي، نقره اي و استيل از ماه فوريه سال ۲۰۰۷ ميلادي به بازار جهاني عرضه شده است.
اين گوشي داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و دوربين دوم VGA با فوکوس اتوماتيک ، صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ، حافظه داخلي ۱۶مگابايت، حافظه جانبي يک گيگابايت کارت حافظه ( Memory Stick Micro (M2 و قابليت ارتقا تا چهار گيگابايت و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک است.
نکته ي قابل توجه اين است که صفحه کليد آن کمي شبيه به مدل هاي قديمي تر سوني اريکسون مي باشد. همچنين اينترفيس آن کاملاً شبيه به اينترفيس بهترين گوشي دوربين دار اين شرکت يعني K850 است که همه ي اين عوامل باعث محبوبيت و فروش بالاي آن در بازار  تلفن همراه شده است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا