AT&Tآمريکا ۵ هزار کارمند خود را برکنار کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”وال شارپ”سخنگوي ين اپراتور اعلام کرد:اين تعداد ۱.۵درصد از کل نيروي کاري اين شرکت  آمريکايي را شامل مي شود.سخنگوي غول ارتباطات آمريکا خاطرنشان کرد : با کاهش نيروي کار تغيير چنداني در هزينه ايجاد نخواهد شد و  اين کار با هدف  به کار گيري نيروي کاري ماهر و …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”وال شارپ”سخنگوي ين اپراتور اعلام کرد:اين تعداد ۱.۵درصد از کل نيروي کاري اين شرکت  آمريکايي را شامل مي شود.
سخنگوي غول ارتباطات آمريکا خاطرنشان کرد : با کاهش نيروي کار تغيير چنداني در هزينه ايجاد نخواهد شد و  اين کار با هدف  به کار گيري نيروي کاري ماهر و امضاي قراردادهايي با حقوق جديد است.
شارپ اعلام کرد که AT&T در پايان سال گذشته حدود ۳۰۹هزار نفر را استخدام کرد که از اين تعداد با ۷هزار نفر آنها قرار داد بست.
وي افزود : تعديل نيروي کاري يکي از سياست هاي جديد اين اپراتور آمريکايي براي تثبيت موقعيت خود در بازار ارتباطات جهان به شمار مي آيد.
شارپ اعلام کرد : در حال حاضر هر سهم از سهام AT&Tدر بازار بيش از ۳۸دلار خريد و فروش مي شود که رشدي ۱.۴درصدي را نشان مي دهد.
در آمريکا ۱۸اپراتور ارتباط از راه دور فعال وجود دارد که AT&Tبا بيش از ۷۰ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونAMPS,TDMA,GSM,GPRS,EDGE,UMTSوHSDPAرتبه اول را در بين ديگر رقبايش در اين کشورو رتبه دهم را در جهان دارا مي باشد.
 AT&T توزيع کننده گوشي هاي آيفون نيز است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا