خدمات حوزه وزارت نيرو در شش هزار دفتر ICT روستايي ارائه مي شود

به گزارش موبنا ، دکتر محمد سليماني در مراسم امضاء تفاهم نامه عرضه خدمات در دفاتر ICT روستايي ميان وزارت ارتباطات و وزارت نيرو ، اظهار داشت: مي‌توان با اجراي پروژه‌هاي بزرگ به کمک فناوري اطلاعات، علاوه بر کاهش هزينه‌ها و صرفه‌جويي در زمان، مراجعه‌هاي غير ضرور مردم را نيز حذف کرد. وي افزود: تاکنون، …

به گزارش موبنا ، دکتر محمد سليماني در مراسم امضاء تفاهم نامه عرضه خدمات در دفاتر ICT روستايي ميان وزارت ارتباطات و وزارت نيرو ، اظهار داشت: مي‌توان با اجراي پروژه‌هاي بزرگ به کمک فناوري اطلاعات، علاوه بر کاهش هزينه‌ها و صرفه‌جويي در زمان، مراجعه‌هاي غير ضرور مردم را نيز حذف کرد.
وي افزود: تاکنون، پروژه‌هاي موفقي در اين زمينه اجرا شده که از آن نمونه مي‌توان به انتخابات رايانه‌اي اشاره کرد که با برقراري ارتباط ميان ۴۶ هزار نقطه، محقق شد.
وزير ارتباطات با بيان اين که در حال حاضر ۷۷ هزار کيلومتر فيبرنوري در کشور وجود دارد، گفت: به واسطه اين زيرساخت، وزارت ارتباطات توانسته در شش هزار روستا حضور مستقيم داشته باشد و خدمات مالي، پستي و مخابراتي را به روستائيان ارايه کند.
وي ادامه داد: در حوزه آب و برق نيز مي‌توان به کمک امکانات موجود، چندين ميليون سفر غير ضرور روستائيان را حذف و به واسطه آن صرفه‌جويي در هزينه‌هاي دولت و همچنين هزينه‌هاي خانواده‌ها را محقق کرد.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات ، دکتر سليماني تصريح کرد: وزارت ارتباطات آمادگي دارد تا در هر نقطه‌اي از کشور، بستر ارتباطي مورد نياز وزارت نيرو را در اختيار مسوولان ذي‌ربط قرار دهد تا با مديريت آن‌ها، در جهت خدمت‌رساني به مردم مورد استفاده قرار گيرند.
وي تاکيد کرد: اين در حالي است که هم اکنون با همدلي و هماهنگي‌هاي به وجود آمده، توزيع قبوض آب، برق در ۱۷ استان توسط شرکت پست انجام مي‌شود.
۱۲۸/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا