پن تک يک گوشي جديد معرفي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين گوشي جديد از ظاهري بسيار زيبا و براق و فلز بسيار لوکس ساخته شده است. گوشي Sky Duke کشويي بوده و امکان استفاده از صفحه کليد و سيستم ناوبري آسان را براي کاربر فراهم مي کند. اين گوشي ويژگي هاي بسيار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين گوشي جديد از ظاهري بسيار زيبا و براق و فلز بسيار لوکس ساخته شده است.
گوشي Sky Duke کشويي بوده و امکان استفاده از صفحه کليد و سيستم ناوبري آسان را براي کاربر فراهم مي کند.
اين گوشي ويژگي هاي بسيار برجسته اي ندارد اما از شبکه نسل سوم HSDPA ، صفحه نمايش ۴/۲ اينچي LCD با وضوح تصوير QVGA (240 x 320)  برخوردار است.
از ديگر ويژگي هاي اين گوشي مي توان به موسيقي پلير، بلوتوث، عملکرد چندتايي با امکان دسترسي به چند کاربرد، ديکشنري الکترونيکي و دوربين ۳/۱ مگاپيکسل اشاره کرد.
اين گوشي براي افرادي که يک گوشي ساده با کاربرد آسان و ظاهري زيبا مي خواهند، مناسب است.
گوشي Sky Dukeبزودي از طريق اپراتورهاي کره اي SK تلکام و KTF، دو اپراتور بزرگ کره جنوبي با قيمت ۴۰۰ دلار در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
پن تک کاريتل در سال ۲۰۰۰ تاسيس شد و محصولات آن بيشتر در بازارهاي خانگي و محلي چون ژاپن،هنگ کنگ، چين، اروپا،استراليا، تايوان ، آمريکا، مکزيک و کانادا محبوبيت دارد.
اين شرکت به تازگي پس از سامسونگ و ال جي مقام سوم توليد کنندگان تلفن همراه را در اين کشور کسب کرد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا