سرمايه گذاري ۴۰۰ ميليون دلاري تلفنيکا در اکوادور

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”کيسار اليرتا”در اين باره گفت:اين طرح قرار است با کمک ماويستار در اين کشور به اجرا در آيد.وي بدون اشاره به جزييات اين سرمايه گذاري افزود: اين اپراتور قصد دارد با اين طرح سرويس ها ي تلفن همراه  را در اکوادور گسترش داده و سهم خود را در …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”کيسار اليرتا”در اين باره گفت:اين طرح قرار است با کمک ماويستار در اين کشور به اجرا در آيد.
وي بدون اشاره به جزييات اين سرمايه گذاري افزود: اين اپراتور قصد دارد با اين طرح سرويس ها ي تلفن همراه  را در اکوادور گسترش داده و سهم خود را در بازار ارتباطي اين کشور بالا ببرد.
اليرتا يکي ديگر از اهداف اين  سرمايه گذاري را گسترش همکاري با اپراتور ماويستار دانست و تصريح کرد ، تلفنيکا از سال ۲۰۰۴ميلادي تاکنون حدود يک ميليارد و ۲۰۰ميليون ريال در اين کشور سرمايه گذاري کرده است.
مدير عامل تلفنيکا افزود، اين طرح در صورت اجرا در فاز اول، سرويس هاي تلفن همراه و فناوري نسل سوم را به مدت ۱۵سال در اکوادور ارايه خواهد کرد.
ماويستار يکي از نمايندگي هاي تلفنيکاي اسپانيا و رقيب اپراتور”پورتا سلولار”  نمايندگي اپراتور”آمريکن مويل “مکزيک است.
تلفنيکا اپراتور تلفن همراه اسپانيايي است که در کشورهايي چون مکزيک، انگليس،آلمان،  ايرلند، بوسني هرزگوين وبسياري از کشورهاي آمريکاي لاتين  سرويس هاي خود را ارايه مي دهد .
تعداد کاربران اين اپراتور دراسپانيا ۲۲ميليون و۴۲۰هزار نفر و در جهان ۱۵۸ميليون و ۸۰۰هزار نفر مي باشد که با توجه به اين تعداد کاربر و سرويس هايي که ارايه مي دهد در بين رقبايش در اسپانيا مقام اول و در جهان مقام چهارم را دارا مي باشد.
تعدادد کاربران  در اکوادور تا سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي بيش از ۹ميليون نفر و ضريبي نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۷۰.۰۸ درصد اعلام شده است.
اکوادور سه اپراتور ارتباطي فعال دارد که اپراتور ماويستار با بيش از ۲ميليون کاربر بعد از پورتا در جايگاه دوم قرار دارد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا