Apple Pay جهانی می‌شود

به گزارش موبنا، شرکت اپل پیش‌بینی کرده است از پایان سال جاری میلادی یعنی حدود دو ماه دیگر کاربران کانادایی و استرالیایی هم بتوانند سرویس پرداخت‌های موبایلی اپل را در اختیار بگیرند. این شرکت اعلام کرد که در برنامه خود کشورهای هنگ‌کنگ‌، سنگاپور و اسپانیا را هم برای ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی در نظر گرفته …

به گزارش موبنا، شرکت اپل پیش‌بینی کرده است از پایان سال جاری میلادی یعنی حدود دو ماه دیگر کاربران کانادایی و استرالیایی هم بتوانند سرویس پرداخت‌های موبایلی اپل را در اختیار بگیرند.

این شرکت اعلام کرد که در برنامه خود کشورهای هنگ‌کنگ‌، سنگاپور و اسپانیا را هم برای ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی در نظر گرفته است و پیش‌بینی می‌کند که تا پایان این سال بخش اعظم کشورهای جهان به سرویس مذکور مجهز شوند.

این اطلاعات را «تیم کوک» مدیرعامل اپل در جریان سخنرانی خود برای انتشار گزارش فصل چهارم سال مالی جاری منتشر کرد و توضیح داد اپل قصد دارد سرویس پرداخت‌های موبایلی خود را به کاربردی‌ترین سرویس مالی جهان تبدیل کند.

این سرویس هم‌اکنون فقط برای آن دسته از کاربران آمریکایی که صاحب کارت اعتباری American Express هستند ارایه می‌شود. ولی به زودی آمریکایی‌ها با دیگر انواع کارت‌های اعتباری هم می‌توانند به آن مجهز شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا