همکاري اپراتور سيستما روسيه و هند در زمينه فناوري ارتباطي

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”، سازمان ارتباط از راه دور هند DoTدر بيانيه اي اعلام کرد:مجوز ارتقا طيف راديويي CDMAرا به نماينده سيستما ارايه داده است.DoTگفت: بر اساس اين قرارداد “شيام تللينک” اپراتور زير مجموعه سيستما روسيه موظف به ارايه سرويس هاي اين فناوري در ۸منطقه از کشور هند مي باشد.يکي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”، سازمان ارتباط از راه دور هند DoTدر بيانيه اي اعلام کرد:مجوز ارتقا طيف راديويي CDMAرا به نماينده سيستما ارايه داده است.
DoTگفت: بر اساس اين قرارداد “شيام تللينک” اپراتور زير مجموعه سيستما روسيه موظف به ارايه سرويس هاي اين فناوري در ۸منطقه از کشور هند مي باشد.
يکي از مقامات آگاه سيستما اعلام کرد:اين اپراتور همچنين اين آمادگي را دارد که شبکه CDMAخود را در ۱۲منطقه ديگر اين کشور که نيمي از قلمرو هند را شامل مي شود، گسترش دهد.
وي که نامش ذکر نشد ،گفت:اپراتور شيام تللينک در ۱۰ژانويه ۲۰۰۸توانست مجوز ارايه سرويس هاي تلفن همراه و ثابت را در ۲۱منطقه از هند به خود اختصاص دهد.
وي خاطر نشان کرد که مجوزمذکور اين امکان را در اختيارشيام قرار مي دهد که شبکه هاي تلفن همراه و ثابت احداث کند و سرويس هاي لازم اين شبکه هاي ارتباطي را ارايه دهد.
تعداد کل کاربران هند۲۲۵ميليون و۴۶۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۱۹.۹۵درصد اعلام شده است.
اين کشور۱۲اپراتور فعال داردکه شيام تللينک با ۱۰۱هزار کاربر رتبه دوازدهم را در بين رقبايش در اين کشور دارا مي باشد. 
فروش تلفن همراه در سال ۲۰۰۷ در مدت مشابه سال گذشته در اين کشور حدود دوبرابر شده است و از ۴۵ميليون به ۹۰ميليون دستگاه رسيده است.
سيستما شرکت مادر اپراتور MTNروسيه مي باشد که با بيش از ۵۵ميليون کاربر رتبه اول را در بين يازده اپراتور ديگر اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا