ماشين بخار آهني در تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين بازي به وسيله يک شرکت سنگاپوري موسوم به ميکوايشي (Mikoishi) ساخته شده و با گوشي هاي نسل سومي سازگار است. ويژگي اين بازي اين است که در زمان واقعي قابل اجراست به اين شکل که کاربر اين امکان را دارد در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين بازي به وسيله يک شرکت سنگاپوري موسوم به ميکوايشي (Mikoishi) ساخته شده و با گوشي هاي نسل سومي سازگار است.
ويژگي اين بازي اين است که در زمان واقعي قابل اجراست به اين شکل که کاربر اين امکان را دارد در يک زمان واقعي حريفش را از طريق شبکه و به شکل آنلاين به مبارزه بطلبد، به اين ترتيب تنها در گوشي هاي نسل سومي قابل اجرا است.
ميکوايشي اميداوار است که با سيستم کنترل بصري اين بازي و واسط کاربري ساده ، آن را به يک بازي محبوب ميان بازيکنان و کاربران تبديل کند.
نسخه بعدي اين بازي موسوم به A sequel of The Fallen نيز آماده انتشار است که اين شرکت اميدوار است تا نوامبر سال جاري در دسترس علاقه مندان قرار گيرد.
اين بازي براي نوامبر سال ۲۰۰۷ برنامه ريزي شده بود  اما تا پايان آوريل در اروپا و از ماه بعد در آمريکا، چين و تايوان نيز توزيع مي شود.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا