اطلاع رساني لازم است يا نه؟

با اين حال اين اپراتور پيش از آغاز عمليات توسعه شبکه هيچ اطلاعيه اي در اين خصوص منتشر نکرده است تا مشترکان آن از بروز اختلال در ارتباطات خود آگاه باشند.مدير عامل شرکت ارتباطات سيار چند روز قبل علت عدم انتشار اين اطلاعيه را بروز تبعات منفي عنوان کرده که ظاهرا در اثر پيش آگاهي …

با اين حال اين اپراتور پيش از آغاز عمليات توسعه شبکه هيچ اطلاعيه اي در اين خصوص منتشر نکرده است تا مشترکان آن از بروز اختلال در ارتباطات خود آگاه باشند.
مدير عامل شرکت ارتباطات سيار چند روز قبل علت عدم انتشار اين اطلاعيه را بروز تبعات منفي عنوان کرده که ظاهرا در اثر پيش آگاهي مردم درباره اختلالات ، ايجاد خواهد شد.
وي در عين حال توضيح بيشتري درباره اين که تبعات منفي مذکور شامل چه مواردي است و به چه دليل ايجاد مي شود نداد.
تا کنون در مواردي که شبکه همراه اول با اختلال مواجه مي شد ، مسئولان علت آن را رفتار مشترکان اعلام مي کردند و از سويي بارها از زبان مقامات مختلف وزارت ارتباطات شنيده شده است که روند بهبود و توسعه شبکه يک روند دائمي است  که هميشه پيگيري و انجام مي شود.
با اين وصف مشخص نيست که اختلال در شبکه همراه اول از رفتار مشترکان اين اپراتور ناشي مي شود يا در اثر انجام عمليات توسعه؟ اما آنچه مسلم است، مسئولان اين شرکت تا کنون برخوردهاي متفاوتي با مساله اختلالات شبکه داشته اند.
آنها در پاره اي موارد وجود اختلال در شبکه همراه اول را تکذيب کرده اند و گفته اند  که هيچ گزارشي مبني بر بروز اختلال دريافت نکرده اند. در موارد ديگر علت، رفتار مشترک و در برخي موارد هم دليل، ايجاد مشکل اجراي عمليات توسعه در شبکه عنوان شده است.
آنچه که در تمام اين موارد مشترک بوده است، عدم اطلاع رساني شرکت ارتباطات سيار از بروز اختلالات در شبکه است که عمدتا باعث بروز مشکلات جدي براي مشترکان اين اپراتور شده  و بعضا  خساراتي به آنها وارد کرده است.
در اين صورت اين سئوال مطرح  مي شود که تبعات منفي اطلاع رساني درباره اختلالات بيشتر است يا هزينه هاي عدم آگاهي مشترکان از  بروز چنين مشکلاتي در شبکه  ارتباطي که بخش عمده اي  از امور روزانه زندگي مردم با ان انجام مي شود؟
۱۵/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا