مدل ۵۶۱۰ نوکيا

 وزن آن نيز حدود ۱۱۱ گرم است.اين مدل نوکيا که جزو گوشي هاي اکسپرس موزيک نوکيا قرار دارد از جمله گوشي‌هاي همراهي است که منحصرا براي سرگرمي طراحي و ساخته شده است. اين گوشي به کليد‌هاي مخصوص موسيقي و بازي مجهز است. حافظه افزايش يافته،‌ صفحه نمايش بزرگ و عمر باتري خوب از قابليت‌هاي خوبي …

 وزن آن نيز حدود ۱۱۱ گرم است.اين مدل نوکيا که جزو گوشي هاي اکسپرس موزيک نوکيا قرار دارد از جمله گوشي‌هاي همراهي است که منحصرا براي سرگرمي طراحي و ساخته شده است. اين گوشي به کليد‌هاي مخصوص موسيقي و بازي مجهز است. حافظه افزايش يافته،‌ صفحه نمايش بزرگ و عمر باتري خوب از قابليت‌هاي خوبي هستند که در اين گوشي ديده مي‌شود. اين گوشي به صورت کشويي طراحي و ساخته شده و در دو رنگ مشکي‌ ، قرمز و مشکي و آبي طراحي شده است. بدنه اين گوشي از جنس آلومينيوم است. صفحه نمايش به کار رفته در آن نيز يک صفحه نمايش ۲.۲ اينچي ۱۶ ميليون رنگي QVGA نوع TFT است که کيفيت بسيار خوبي دارد. با اين گوشي به راحتي مي‌توانيد در هر بار شارژ گوشي، حداکثر ۲۲ ساعت موسيقي گوش کنيد. هم‌چنين، امکان ذخيره سه هزار  آهنگ بر روي کارت حافظه چهار گيگابايتي microSD نيز وجود دارد.
** حافظه داخلي
حافظه داخلي اين گوشي ۲۰ مگابايت است که توسط کارت حافظه microSD تا چهار گيگابايت ارتقا مي يابد.
** دوربين عکاسي و فيلمبرداري
گوشي ۵۶۱۰ نوکيا از  دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۳.۱۵ مگاپيکسلي برخوردار است که به اتوفوکوس و فلاش LED مجهز است.
** ساير امکانات
 از ديگر امکانات اين گوشي مي‌توان به تکنولوژي نسل سوم اشاره کرد که به شما امکان دانلود، مرور صفحات وب و انجام مکالمه‌ تصويري با سرعت بسيار خوبي را مي‌دهد.
پشتيباني از هدست بلوتوث استريوي BH-503 سازگار با گوشي‌هاي اکسپرس موزيک نوکيا از ديگر ويژگي‌هاي اين گوشي است. بلندگوي جيبي MD-6 قابليت ديگري است که مي‌توان به آن اشاره کرد.
راديو FM، شيار مخصوص کارت حافظه ۴ گيگابايتي microSD، بلندگوي و قابليت ارسال و دريافت پيام‌هاي SMS، MMS،‌ EMS، ايميل و پيام‌هاي فوري قابليت‌هاي ديگري هستند که با اين گوشي ارائه شده است. از ديگر امکانات آن مي‌توان به مرورگر WAP 2.0/xHTML، هندزفري داخلي، پخش‌کننده موسيقي سازگار با فرمت‌هاي MP3/MP4/AAC/eAAc/WMA، قابليت يادداشت صوتي و دستوردهي صوتي اشاره کرد.
نوکيا ۵۶۱۰ اکسپرس موزيک به تکنولوژي باند چهارگانه مجهز است و از شبکه‌هاي GSM و پهناي باند دوگانه UMTS (2100MHz and 850Mhz) نيز پشتيباني مي‌کند.
پشتيباني از بلوتوث A2DP، قابليت ارسال و دريافت پيام‌هاي SMS، MMS، ايميل و پيام فوري، گام شمار، هندزفري داخلي، مرورگر WAP 2.0/xHTML و قابليت‌هاي ديگر از جمله ويژگي‌هاي اين گوشي به شمار مي‌روند.
**باتري
باتري مصرفي گوشي نوکيا مدل ۵۶۱۰ نيز يک باتري ۹۰۰ mAh نوع BL-4CT است که تا شش ساعت مکالمه و ۳۲۰ ساعت حالت استندباي عمر مي‌کند.
** سخن آخر
اين گوشي که هم اکنون در بازار تلفن همراه تهران با گارانتي متفرقه با بهاي دو ميليون و ۶۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد به دليل ظاهري زيبا و امکانات مناسب مورد استقبال اکثر  کاربران قرار گرفته است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا