دو خبر از گوشي هاي نسل سومي و هند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت بيزينس واير، بر اساس اين گزارش پيش بيني مي شود که در سال ۲۰۰۸ بيش از پيش اين گوشي ها در دسترس کاربران قرار گيرد و افراد بيشتري جذب اين نوع گوشي ها شوند.بسياري از گزارش ها نشان مي دهد که در ژاپن و کره …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت بيزينس واير، بر اساس اين گزارش پيش بيني مي شود که در سال ۲۰۰۸ بيش از پيش اين گوشي ها در دسترس کاربران قرار گيرد و افراد بيشتري جذب اين نوع گوشي ها شوند.
بسياري از گزارش ها نشان مي دهد که در ژاپن و کره بسياري از فروشگاه ها ديگر گوشي هاي نسل دومي و ساده نمي فروشند و به عبارتي در بسياري از فروشگاه ها اصلا اين گونه گوشي ها يافت نمي شود.
شبکه نسل سوم سرويس هايي ارايه مي دهد که کاربران مي توانند از پهناي باند وسيع تر و ويژگي هاي بيشتري همچون سرويس هاي HSDPA، UMTS ، GPRS،  Wi-Fi و WiMax استفاده کنند.
در ژاپن شرکت ها و اپراتورهاي بزرگي در زمينه تجهيزات بي سيم و تلفن همراه فعاليت مي کنند که بزرگ ترين اپراتور اين کشور”ان تي تي دوکومو” است.
                               ***
 شرکت هندي ” Sydus” گوشي هاي مجهز به نرم افزار Java و سيستم CDMA را نيز تحت پوشش قرار داد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اي مديا واير”، شرکت ” Sydus” به عنوان اولين شرکتي که راديوهاي ۳G و سرويس هاي موسيقيايي را در سراسر دنيا ارايه کرد، امروز، از ارايه يک فن آوري جديد براي گوشي هاي مجهز به Java و CDMA خبر داد.
پيش از اين فن آوري Sydus تمام گوشي هاي سيمبيان و ويندوز موبايل را پوشش مي داد که تقريبا ۲۵ درصد بازارهاي آسيايي را شامل مي شود.
 اين شرکت اخيرا گوشي هاي GSM شرکت نوکيا و برخي مدل هاي CDMA از شرکت هاي سامسونگ، سوني اريکسون و ال جي را نيز تحت پوشش قرار داده است.
از نقطه نظر آماري ۳۴۶ گوشي جديد و ۸۰ درصد بازار گوشي هاي  GSM به تازگي تحت پوشش فن آوري هاي اين شرکت قرار گرفته است.
اين شرکت به منظور ارايه نرم افزارهاي تبليغاتي تلفن همراه و نرم افزارهاي سرگرمي با شرکت هاي مختلف همکاري مي کند.
تعداد کاربران اين شرکت در تايلند ۲۲ ميليون نفر است.
۱۱۲/ ۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا