با وجود فناوري هاي جديد ارتباطي تعداد مرسولات همچنان رو به افزايش است

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از  روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، دکتر محمد سليماني در ۲۱ نشست سراسري مديران پست، ضمن بيان اين مطلب، اظهار داشت: با ورود فنآوري‌هاي جديد از جمله فناوري اطلاعات، کار شرکت پست از نظر کميتي افزايش خواهد يافت.وي افزود: بايد روش‌هاي کاري خود را با استفاده از …


به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از  روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، دکتر محمد سليماني در ۲۱ نشست سراسري مديران پست، ضمن بيان اين مطلب، اظهار داشت: با ورود فنآوري‌هاي جديد از جمله فناوري اطلاعات، کار شرکت پست از نظر کميتي افزايش خواهد يافت.
وي افزود: بايد روش‌هاي کاري خود را با استفاده از فنآوري‌هاي جديد به منظور کاهش زمان، افزايش سرعت و جلب بيشتر رضايت مشتري ، به‌روز کنيم .
وزير  ارتباطات و فناوري اطلاعات خاطر نشان کرد: بايد با بکار بردن فنآوري‌هاي جديد در ارايه خدمات به مشتريان، علاوه بر کسب بيشتر رضايت آنان، امکان کاهش هزينه‌ها و بالا بردن بهره‌وري را فراهم کنيم.
وي ادامه داد: با مديريت مناسب بازار موجود، مي‌توان افزايش چند برابري مرسولات را محقق کرد.
سليماني با بيان اين مطلب که اعتماد عمومي به شبکه پستي يکي از سرمايه‌هاي بزرگ اين شرکت محسوب مي‌شود، گفت: اين اعتماد به واسطه خدمت‌هاي زيادي که طي ساليان گذشته توسط اين شبکه به مردم ارايه شده، به‌دست آمده است.
وي تأکيد کرد: حفظ اين اعتماد که به خاطر امانت‌داري کارکنان مجموعه پستي در طول اين مدت به وجود آمده، يک وظيفه همگاني است.
وزير ارتباطات با اشاره به دستاوردهاي سه سال گذشته شرکت پست اظهار داشت: اين دستاوردها به واسطه تلاش، مديريت مناسب و قناعت صورت گرفته در شبکه پستي به وجود آمده و بسيار ارزشمند است.
وي با بيان اين مطلب که يکي موضوعات مهم که در سال‌هاي آتي بايد به طور جدي‌تر پيگري شود، موضوع خصوصي‌سازي پست است، افزود: مي‌توان اين برنامه را نيز با يک مديريت و تدبير مناسب، عملياتي کرد و با فضاي جديدي که به وجود خواهد آمد، شبکه پستي را از برخي معضلات کنوني نجات داد.
وي خاطر نشان کرد: بايد با شناسايي پارامترهاي مختلف که برخي از آن‌ها به صورت محلي و استاني خواهد بود،در کنار بحث تعرفه‌ها، وابستگي شرکت پست به بودجه عمومي کاهش يابد.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا