تصويب بيش از ۸ ميليارد ريال پروژه تحقيقاتي در حوزه ارتباطات

 به گزارش خبرنگار موبنا  به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، “وحيد يزدانيان”، مدير کل آموزش، پژوهش و فنآوري اظهار داشت: استان‌هاي بوشهر، اصفهان، چهارمحال و بختياري، خوزستان، کهگيلويه و بويراحمد، فارس و هرمزگان در اين نشست حضور داشتند. وي افزود: نشست منطقه‌اي تحقيقاتي جنوب و مرکز کشور با حضور دکتر کمال …

 به گزارش خبرنگار موبنا  به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، “وحيد يزدانيان”، مدير کل آموزش، پژوهش و فنآوري اظهار داشت: استان‌هاي بوشهر، اصفهان، چهارمحال و بختياري، خوزستان، کهگيلويه و بويراحمد، فارس و هرمزگان در اين نشست حضور داشتند.
وي افزود: نشست منطقه‌اي تحقيقاتي جنوب و مرکز کشور با حضور دکتر کمال محامدپور معاون آموزش، پژوهش و امور بين الملل، مهندس خواجه پور معاون توسعه مديريت و امور پشتيباني و مديران عامل، اعضاي کميته‌هاي تحقيقاتي و تعدادي از اساتيد دانشگاه‌هاي استان‌هاي مذکور برگزار شد.
 يزدانيان ادامه داد: در اين نشست، پس از سخنراني دکتر محامدپور و مهندس خواجه پور، هر يک از شرکت‌هاي مخابراتي، گزارشي را از نحوه عملکرد کميته تحقيقاتي و وام وجوه اداره شده استان‌ ذي ربط خود ارايه کردند.
وي تصريح کرد: همچنين گزارشي نيز در خصوص چگونگي هزينه شدن بودجه‌هاي تحقيقاتي و وام وجوه اداره شده تخصيص يافته از سوي مسوولان کميته‌هاي ذي ربط ارايه شد.
مدير کل آموزش، پژوهش و فنآوري با اشاره به مصوبات اين نشست گفت: پس از مطرح شدن پروژه‌هاي تحقيقاتي و انجام بررسي‌هاي لازم، در مجموع، پرداخت هشت ميليارد و ۸۷۳ ميليون و ۳۰۰ هزار ريال به ۲۳ پروژه پژوهشي و تحقيقاتي، تصويب شد.
وي خاطر نشان کرد: “مديريت جامع منابع در نگهداري ارتباطات سيار” ، “مديريت شبکه و امنيت اطلاعات بر پايه تحليل‌هاي ترافيکي”، “فشرده سازي‌هاي SMS و MMS”، “طراحي، مديريت و امنيت ديتا سنتر” و “توسعه خدمات و دولت الکترونيکي در دفاتر پستي و دفاتر ICT روستايي” از جمله موضوعات پروژه‌هاي تصويب شده است.
 يزدانيان اظهار داشت: همچنين در اين نشست، ۵۵ پرونده که مدارک خود را به کميته‌ وام وجوه اداره شده ارايه کرده بودند نيز مورد بررسي قرار گرفت.
وي تأکيد کرد: بر همين اساس، مقرر شد تا ۹ ميليارد و ۹۷۰ ميليون ريال وام از محل وام وجوه اداره شده به متقاضيان پرداخت شود.
۱۱۷/۱۳


 


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا