برپایی “فن بازار” در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

به گزارش سازمان خبری موبنا ، ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، اعلام کرد: “فن بازار” با هدف تجاری‌سازی محصولات اولیه به منظور رشد و پیشرفت اقتصادی، ایجاد ارتباط مؤثر بین سرمایه‌گذاران و صاحبان طرح ها و تولیدات اولیه تشکیل شده است. رشد و رونق اقتصادی ،تولید محصولات جدید مبتنی …

به گزارش سازمان خبری موبنا ، ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، اعلام کرد: “فن بازار” با هدف تجاری‌سازی محصولات اولیه به منظور رشد و پیشرفت اقتصادی، ایجاد ارتباط مؤثر بین سرمایه‌گذاران و صاحبان طرح ها و تولیدات اولیه تشکیل شده است.

رشد و رونق اقتصادی ،تولید محصولات جدید مبتنی بر فناوری های نوین ، ارتباط نزدیک صنعت و صاحبان ایده، کاهش وابستگی و جلوگیری از خروج ارز جهت خرید محصولات حوزه رسانه های دیجیتال از خارج کشور از دیگر اهداف راه اندازی “فن بازار” است.

دانش فنی یا محصول اولیه برای فروش باید قابلیت تجاری ‌سازی را داشته باشد. به این معنا  که فناوری مورد عرضه به مرحله‌ای از توسعه رسیده باشد که فرد متقاضی پس از خرید طرح بتواند آن را بدون هیچ مشکل فنی تولید و بهره برداری کند و طرح از لحاظ اقتصادی و فنی توجیه پذیر باشد.

ارزش‌گذاری و قیمت‌گذاری فناوری توسط فن‌بازار انجام می شود. در صورتی که طرح این مرحله را با موفقیت طی کند مجاز به ادامه فرآیند خواهد بود.

نمونه اولیه طرح باید ساخته شده باشد و قبل از عرضه به فن بازار ارائه شود.

سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال روزهای ۸ تا ۱۸ مهرماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا