بازار سیمکارت آرام است

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، سیمکارت های دائمی و اعتباری موجود در بازار امروز تهران بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته در اختیار مشترین قرار گرفت.با توجه به شرایط فعلی بازار سیمکارت پیش بینی می شود سیمکارت های موجود در بازار تا پایان هفته جاری بدون نوسان قیمت در اختیار مشتریان قرار گیرد.میانگین …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، سیمکارت های دائمی و اعتباری موجود در بازار امروز تهران بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته در اختیار مشترین قرار گرفت.
با توجه به شرایط فعلی بازار سیمکارت پیش بینی می شود سیمکارت های موجود در بازار تا پایان هفته جاری بدون نوسان قیمت در اختیار مشتریان قرار گیرد.
میانگین قیمت سیمکارت در بازار پنج منطقه تهران به شرح زیر است.
سیمکارت های صفر دائمی همراه اول با کدهای دو ، سه، چهار ، پنج ، شش، هفت و هشت  با به طور میانگین در پنج منطقه شمال، جنوب ، شرق، غرب و مرکز تهران به قیمت ۵۹۰ ، ۴۷۵، ۳۴۵، ۳۴۵، ۳۶۰ ، ۳۲۵ و ۳۱۰ هزار تومان به فروش می رسد.
همچنین سیمکارت های کارکرده کدهای  یک، دو ، سه، چهار ، پنج ، شش، هفت و هشت  نیز به ترتیب به بهای ۵۵۰ ، ۴۰۰، ۳۳۰، ۲۷۰، ۲۶۰، ۲۴۰ ، ۲۳۰و ۲۱۰ هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
قیمت سیمکارت های فوق در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع شماره آن متفاوت است.
سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل – ام تی ان در بازار آزاد تلفن همراه به ترتیب به بهای ۳۰ ، ۱۲ و ۷ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا