تلاش چاینا موبایل برای فروش گوشی آی فون

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” وال استریت ژورنال” ،  چاینا موبایل درحالی برای فروش آی فون تلاش می کند  که پیشتر شرکت رقیبش – ” چاینا یونیکام” (China Unicom ) امتیاز انحصاری فروش این گوشی را د ر چین از آن خود کرده است.به هرحال ؛ چاینا موبایل با درنظرگرفتن …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” وال استریت ژورنال” ،  چاینا موبایل درحالی برای فروش آی فون تلاش می کند  که پیشتر شرکت رقیبش – ” چاینا یونیکام” (China Unicom ) امتیاز انحصاری فروش این گوشی را د ر چین از آن خود کرده است.
به هرحال ؛ چاینا موبایل با درنظرگرفتن این واقعیت که در دیگر کشورها ، چند شرکت فعال در زمینه ارتباط از راه دور فعالیت های مشابه و موازی دارند ، تلاش می کند امتیاز یاد شده را بدست بیاورد.
چاینا موبایل با امیدواری برای کسب سهم فروش  گوشی آی فون در بازار چین ، درحال مذاکره و گفت و گو با اپل است.
اگرچه هنوز مذاکرات چاینا موبایل با اپل به نتیجه نرسیده است ، ولی گفته می شود چاینا موبایل سرانجام بتواند رضایت و موافقت شرکت اپل را دراین زمینه جلب کند.
چین یکی از بزرگترین بازار تلفن همراه را درجهان دراختیار دارد  و بطوریقین شرکت چاینا یونیکام نمی تواند به تنهایی بازار یاد شده را تامین کند.
درصورتیکه چاینا موبایل در مذاکره با اپل پیروز شود ، بزرگترین شرکت اپراتوری تلفن همراه برای گوشی های آی فون در چین ، خواهد بود.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا