بهای سیمکارت های صفر همراه اول ۱۵ هزار تومان افزایش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، وضعیت بازار سیمکارت های موجود در بازار در یک ماه گذشته همانند ماه پیشین با استقبال چندانی روبرو نشد.اما این در حالی بود که در اواسط یک ماه گذشته به دلیل افزایش تقاضا خریداران و کمبود این سیمکارت های در بازار قیمت سیمکارت های صفر همراه اول تا سقف …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، وضعیت بازار سیمکارت های موجود در بازار در یک ماه گذشته همانند ماه پیشین با استقبال چندانی روبرو نشد.
اما این در حالی بود که در اواسط یک ماه گذشته به دلیل افزایش تقاضا خریداران و کمبود این سیمکارت های در بازار قیمت سیمکارت های صفر همراه اول تا سقف ۱۵ هزار تومان بالا رفت.
این افزایش قیمت تنها منحصر به سیمکارت هی صفر این اپراتور بود چرا که سیمکارت های کارکرده این اپراتور توسط فروشندگان برای فروش بهتر تا سقف ۱۰ هزار تومان با کاهش قیمت روبرو شد.
به گفته منابع بازاری، اشباع بازار سیمکارت و کاهش نقدینگی مردم از جمله دلایلی است که باعث شده تا مشتریان تمایلی به خرید سیمکارت های دائمی نداشته باشند.
بازار سیمکارت های اعتباری که شامل همراه اول، تالیا و ایرانسل می شود طی یک ماه گذشته به دلیل برخورداری از هزنیه پایین توانست به دلیل استقبال مشتریان از فروش خوبی در بازار این کالای ارتباطی برخوردار شد.
در حال حاضر بازار سیمکارت های  صفر و کارکرده همراه اول به دلیل توزان در خریدوفروش به آرامی سپری می شود.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا