نورفلاش گوشی تلفن همراه موجب نجات یک نفر شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” دیلی پست” ،  فرد در حال غرق شدن شب هنگام با روشن و خاموش کردن نور فلاش گوشی همراهش به طرف ساحل درخواست کمک کرد و یک ناجی که در ساحل متوجه درخواست کمک وی شده بود ، به دریا زده و جان وی را …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” دیلی پست” ،  فرد در حال غرق شدن شب هنگام با روشن و خاموش کردن نور فلاش گوشی همراهش به طرف ساحل درخواست کمک کرد و یک ناجی که در ساحل متوجه درخواست کمک وی شده بود ، به دریا زده و جان وی را نجات داد.
” دورل فالکنر” بدون فکر کردن به اینکه ممکن است جان خودش را از دست بدهد به کمک فرد گرفتار امواج دریا شتافت و او را که نفس هایش به شماره افتاد بود به ساحل نجات رساند.
این ناجی ۲۵ ساله گفت: هنگامیکه برای نجات جان غریق خودش را به دست امواج سپرد ، فقط روی این موضوع تمرکز کرده بود که نور فلاش را تعقیب کرده و تا رسیدن به آن فرد غریق ، از آن چشم برندارد و اصلا به فکر خطر احتمالی که خودش را تهدید می کرد ، نبود.
وی گفت که کنار ساحل سرگرم ماهیگیری بوده که نوری چشمک زن آبی رنگ توجه اش را جلب کرده و وقتی خودش را در دریا به آن نور رساند ، فردی را دید که با صورت روی آب افتاده و امواج او را حرکت می دهند.
مقامهای محلی قرار است با اعطای جایزه از این فرد که جانش را برای نجات غریق به خطر انداخته و وی را از مرگ نجات داد ، از وی تقدیر کنند.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا