هنگ کنگ پایتخت هرزنامه جهان

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، به این ترتیب وضعیت نگران کننده ای برای کاربران رایانه هایی که در کشور هنگ کنگ به سر می برند در پیش است.این مشکل با یک پیچیدگی گمراه کننده نیز همراه است که منجر به بالا رفتن میزان کامپیوترهای آلوده به وسیله ارسال ویروس از …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، به این ترتیب وضعیت نگران کننده ای برای کاربران رایانه هایی که در کشور هنگ کنگ به سر می برند در پیش است.
این مشکل با یک پیچیدگی گمراه کننده نیز همراه است که منجر به بالا رفتن میزان کامپیوترهای آلوده به وسیله ارسال ویروس از طریق اسپم یا ایمیل های ناخواسته بدون اینکه کاربران از آن آگاهی داشته باشند، می شود.
بر اساس این گزارش هم اکنون حدود ۴ هزار ویروس فعال در هنگ کنگ وجود دارد که افراد با استفاده از آنها اقدام به آلوده کردن رایانه ها می کنند.
بر اساس گزارش شرکت امنیتی MessageLabs در سال ۲۰۰۸ حدود ۸۱ درصد ایمیل های فرستاده شده به کاربران کامپیوتر در هنگ کنگ اسپم بود که این میزان بیش از هر کشور دیگری در دنیا تخمین زده شده است.
این مشکل در سال جاری حتی بدتر هم شده به طوری که در ماه اوت امسال تعداد پیام های ناخواسته در هنگ کنگ به ۹۳.۴ درصد افزایش یافت.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا