بهترین گوشی هوشمند سال برگزیده شد

در این جشنواره «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» جایزه بهترین گوشی هوشمند سال را از آن خود کردند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – جشنواره سالانه EISA Awards برگزار شد و بر اساس آن شرکت چینی هوواوی توانست در مقابل کمپانی‌های بزرگ بهتر از هر زمان دیگر خود را نشان دهد. در این جشنواره «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» جایزه بهترین گوشی هوشمند سال را از آن خود کردند و هیئت داوری اعلام کرد هرآنچه که کاربران نیاز دارند را می توان در این دو دستگاه یافت. بر اساس این امتیازدهی از نمایشگر باکیفیت، دوربین دیجیتالی و دستیار هوشمند «بیکسبای» در این دو گوشی تقدیر شد.

بهترین گوشی هوشمند سال برگزیده شد

شرکت هوواوی موفق شد با گوشی هوشمند «هونور ۸ پرو» عنوان «بهترین گوشی هوشمند از نگاه مصرف‌کنندگان» را به دست آورد که این جایزه به واسطه شکل ظاهری زیبا، قابلیت‌های واقعیت مجازی و باتری پرقدرت به آن اختصاص یافت. گوشی هوشمند «پی۱۰» هوواوی نیز جایزه «بهترین دوربین برای گوشی‌های هوشمند» را از آن خود کرد که این اتفاق به دنبال استفاده از لنز «لِیکا» در این دوربین صورت گرفت.

ساعت مچی هوشمند «واچ ۲» هوواوی نیز در این جشنواره جایزه گرفت و عنوان «بهترین دستگاه پوشیدنی» را از آن خود کرد. شکل ظاهری زیبا و قابلیت‌های کاربردی در محل کار و باشگاه‌های ورزشی مهم‌ترین عواملی برای اعطای این جایزه بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا