مدیرعامل اپل: آیفون بعدی قابلیت‌هایی دارد که به ذهن‌تان خطور نمی‌کند

موبنا، میثم لطفی – با وجود همه این مشکلات «تیم کوک» مدیرعامل اپل می‌گوید که مشکلی را پیش‌روی خود نمی‌بیند از هم اکنون به هواداران خود قول داده است آیفون بعدی امکاناتی را در اختیار داشته باشد که به ذهن آنها هم خطور نمی‌کند. کوک شب گذشته در شبکه تلویزیونی CNBC حاضر شد و توضیح …

موبنا، میثم لطفی – با وجود همه این مشکلات «تیم کوک» مدیرعامل اپل می‌گوید که مشکلی را پیش‌روی خود نمی‌بیند از هم اکنون به هواداران خود قول داده است آیفون بعدی امکاناتی را در اختیار داشته باشد که به ذهن آنها هم خطور نمی‌کند.

کوک شب گذشته در شبکه تلویزیونی CNBC حاضر شد و توضیح داد نسل بعدی گوشی هوشمند آیفون بسیار جذاب است و همین مسئله می‌تواند فروش آن را در بازار جهانی افزایش دهد.

apple (1)

او گفت: «ما در مسیر حرکت رو به جلو خود نوآوری‌های بزرگی را در اختیار گرفته‌ایم. مدل بعدی آیفون، شما و دیگر کاربرانی که هم‌اکنون از گوی هوشمند آیفون استفاده می‌کنند و قصد به‌روزرسانی آن را دارند، راضی می‌کند…ما قصد داریم قابلیت‌هایی را در اختیار شما بگذاریم که بدون آنها نمی‌توانید زندگی کنید، و حتی امروز نمی‌دانید که به این قابلیت‌ها نیاز دارید…شما به گذشته باز خواهید گشت و از خود خواهید پرسید: چطور بدون این قابلیت‌ها زندگی می‌کردم؟».

کوک در این مصاحبه تلویزیونی تاکید فراوان بر قابلیت‌های جدید آیفون داشت تا از این طریق به همگان نشان دهد که گوشی هوشمند جدید آنها بار دیگر می‌تواند در بازار جهانی محبوب شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا