گرد و غبار، مهمان تهران و ۶ استان کشور

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: در ۳ روز آینده در بعد‌ از ظهرها و اوایل شب در برخی از نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، جنوب استان سیستان و بلوچستان منطقه چابهار و ارتفاعات مازندران و گلستان بارش پراکنده باران را شاهد خواهیم بود. کارشناس …

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: در ۳ روز آینده در بعد‌ از ظهرها و اوایل شب در برخی از نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، جنوب استان سیستان و بلوچستان منطقه چابهار و ارتفاعات مازندران و گلستان بارش پراکنده باران را شاهد خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه پدیده غالب امروز در کشورمان وزش باد و گرد و خاک است، افزود: در ۲ شب آینده برای استان‌های تهران، البرز، قم، مرکزی، قزوین، سمنان، اصفهان وزش باد شدید به همراه گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه آسمان تهران صاف است، گفت: غبار صبحگاهی امروز در پایتخت دیده شد و اوایل شب نیز وزش باد و گرد و خاک برای استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه گفت: شهرکرد با دمای ۶ و اهواز با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مراکز استان‌های کشور هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا