عرضه عمومی سیستم عامل iOS 9.3 اپل

به گزارش موبنا، این نرم‌افزار تمام قابلیت‌های جدیدی را شامل می‌شود که پیش از این منابع آگاه گزارش داده بودند و البته، برخی حفره‌های نرم‌افزاری هم در آن برطرف شده است. سیستم عامل iOS 9.3 اپل برای رایانه‌های لوحی آیپد حالت چندکاربری دارد و در منوی آن یک قابلیت ویژه برای دانشجویان و دانش‌آموزان در …

به گزارش موبنا، این نرم‌افزار تمام قابلیت‌های جدیدی را شامل می‌شود که پیش از این منابع آگاه گزارش داده بودند و البته، برخی حفره‌های نرم‌افزاری هم در آن برطرف شده است.

سیستم عامل iOS 9.3 اپل برای رایانه‌های لوحی آیپد حالت چندکاربری دارد و در منوی آن یک قابلیت ویژه برای دانشجویان و دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

این سیستم عامل همچنین قابلیت دیگری را با نام Night Shift شامل می‌شود و علاوه برآن، سیستم ایمنی پیشرفته، ارتقا در ابزارهای کاربردی از جمله News و Health و سازگاری بیشتر با سیستم CarPlay اتومبیل‌ها برای آن در نظر گرفته شده است.

این سیستم عامل جدید اپلیکیشن‌های Weather، Settings، Compass، Health، App Store، و iTunes Store را با قابلیت کاربردی ۳D Touch سازگار کرده است.

این یکی از نخستین ویرایش‌های سیستم عامل iOS 9 اپل محسوب می‌شود که تا این حد قابلیت‌های جدید را در اختیار گرفته است و کاربران می‌توانند آنها را در اختیار بگیرند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا