ابزار جدید گوگل برای آسان‌سازی ارتباطات اینترنتی

به گزارش موبنا، این ابزارها به شما امکان می‌دهند پیام‌های متنی، تصویری، ایمیل و … را به دوستان خود بفرستید و حتی تماس رایگان برقرار کنید. ولی این ابزارها برخی قابلیت‌ها را هم ارایه می‌دهند تا اگر تمایل نداشتید با برخی افراد در ارتباط باشید، آنها را مسدود کنید. اگر شما دوست ندارید جزء آن …

به گزارش موبنا، این ابزارها به شما امکان می‌دهند پیام‌های متنی، تصویری، ایمیل و … را به دوستان خود بفرستید و حتی تماس رایگان برقرار کنید. ولی این ابزارها برخی قابلیت‌ها را هم ارایه می‌دهند تا اگر تمایل نداشتید با برخی افراد در ارتباط باشید، آنها را مسدود کنید.

اگر شما دوست ندارید جزء آن دسته از افرادی باشید که از طرف مقابل مسدود شده‌اید و نمی‌توانید پیامی به او بفرستید، گوگل سرویس جدیدی برای شما ارایه کرده است که با نام Who’s Down شناخته می‌شود.

این ابزار به گونه‌ای ساخته شده است که علاوه بر ارایه امکانات لازم برای برقراری ارتباط، این امکان را فراهم می‌کند تا به دوستان خود اعلام کنید که مسدود شده‌اید و نمی‌توانید اقدامی را انجام دهید.

سپس می‌توانید مشخص کنید که تمایل به انجام چه فعالیتی داشتید و هم‌اکنون امکان آن وجود ندارد. این ابزار همچنین نشان می‌دهد کدام یک از دوستان شما برای انجام فعالیت مشابه آزاد هستند و می‌توانید ارتباط مشابه با او برقرار کنید.

بر این اساس اگر شخصی تمایل داشته باشد نوع ارتباط مورد نظر شما را برقرار کند، می‌تواند از پروفایل شخصی شما دریابد و در صورت تمایل به شما پیام ارسال کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا