موتورولا از ارتقای سرویس شبکه WiMAX Access Point خبرداد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ، سرویس شبکه یاد شده از سری WAP 450 به سری جدید WAP 650 ارتقا می یابد.گفته شده است با این اقدام ، اپراتوری وایکمس موتورولا می تواند با تحت پوشش قراردادن ۵۰ درصدی سیستم جدید  نسبت به پوشش دهی ۳۰ درصدی قبلی ، بهره …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ، سرویس شبکه یاد شده از سری WAP 450 به سری جدید WAP 650 ارتقا می یابد.
گفته شده است با این اقدام ، اپراتوری وایکمس موتورولا می تواند با تحت پوشش قراردادن ۵۰ درصدی سیستم جدید  نسبت به پوشش دهی ۳۰ درصدی قبلی ، بهره وری موثرتری داشته باشد.
سرویس شبکه WAP 650 موتورولا دارای ۴ مسیر یا راه ارسال و ۴ مسیر یا راه دریافت (“۴X4”) است و درباند های فرکانس گوناگون از جمله ۲.۳ گیگاهرتس ، ۲.۵ گیگاهرتس و ۳.۵ گیگاهرتس قابل دسترس است.
۴ مسیر ارسال WAP 650 دارای توان ارایه یا تحویل ۲۰ وات است  و ۴ مسیر گیرنده که دارای نرم افزار گیرنده پیشرفته است ، وظیفه دریافت را روی مودم FLeX که کاملا قابل برنامه ریزی است ، انجام می دهد .
ترکیب سیستم جدید نسبت به سیستم قبلی ۲X2 WAP 450  ،  قابلیت سرویس دهی به مشترکان بیشتری را دارد.
 سیستم سرویس دهی جدید سری WAP 650 همچنین قابلیت ارایه روش ارتقای WAP 450 و همچنین قابلیت های multi-carrier را برای اپراتورها فراهم می کند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا