۳ گوشی جدید سامسونگ به بازار عرضه می شوند

بنابراعلام  ” بی جی آر” ،  این گوشی قابلیت دسترسی به سایت های اجتماعی گوناگون را دارد.گوشی Samsung 360 احتمالا از ۲۴ سپتامبر ( ۲ مهر) سال جاری میلادی به بازار عرضه می شود.گوشی یاد شده دارای قابلیت ها و سیستم های گونا گون از جمله صفحه نمایش OLED ، دوربین ۸ مگاپیکسلی وسیستم عامل …

بنابراعلام  ” بی جی آر” ،  این گوشی قابلیت دسترسی به سایت های اجتماعی گوناگون را دارد.
گوشی Samsung 360 احتمالا از ۲۴ سپتامبر ( ۲ مهر) سال جاری میلادی به بازار عرضه می شود.
گوشی یاد شده دارای قابلیت ها و سیستم های گونا گون از جمله صفحه نمایش OLED ، دوربین ۸ مگاپیکسلی وسیستم عامل ” لینوکس”  موافق با پلتفرم ” لیمو” (LIMO ) است.
جزییات بیشتر درباره دیگر قابلیت ها و سیستم های این گوشی از جمله قیمت فروش ،  درخبر BGR منتشر نشده است.
موسسه لیمو که با ادغام دو اسم لینوکس و موبایل در یکدیگر، «لیمو» نامگذاری شده، در ژانویه سال گذشته  توسط شش غول بازار بزرگ تلفن همراه تشکیل شد.
تأسیس کنندگان این گروه، چهار غول سازنده گوشی همراه، موتورولا، NEC، پاناسونیک و سامسونگ و دو اپراتور بزرگ «وودافون» و «NTT DoCoMo» بودند.
 چندین شرکت معتبر دیگر من جمله LG، Celuinte، َAplix، McAfee، Wind River Systems به هس ته مرکزی این گروه اضافه شده اند و ورود چنین شرکت های نرم افزاری و سخت افزاری متعبری به گروه لیمو به طور قطع تأثیر مثبتی در رویه کاری این گروه خواهد داشت.
همچنین شرکت های ARM، Broadcom، Erricson، Innopath Software، KTF، MontaVista Software و NXP اعضایی هستند که  همکاری خود را با این گروه اعلان کرده اند.
ساخت یک نرم افزار واسط (پلتفرم) استاندارد در تلفن همراه، نه تنها تضمین کننده کاهش زمان برنامه نویسی مطابق با این سیستم عامل در تلفن همراه است، بلکه موجب تولید واسطی است که بر مبنای آن هزینه ساخت و طراحی برنامه ها کاهش یابد.

همچنین اعلام شد شرکت کانادایی ” بل ” ( Bell ) که یکی از شرکت های بزرگ اپراتوری تلفن همراه است ، گوشی تلفن همراه جدید سامسونگ مدل ” Reclaim” را به بازار عرضه می کند.
بنا براعلام ” موبایل سیروپ” ، گوشی یاد شده چندی قبل از طریق سایت های مختلف به طریق غیررسمی معرفی شده بود که با انتشار این خبر ، معرفی و عرضه آن جنبه رسمی پیدا کرد.
شرکت بل قراراست این گوشی را از ۱۷ سپتامبر( ۲۶ شهریور) سال جاری میلادی به بازار عرضه می کند.
گوشی Samsung Reclaim ازسری گوشی های به اصطلاح ” سبر” و دوست طبیعت به شمار می آید و مواد اولیه ساخت آن از مواد بیو پلاستیک برپایه گیاه ذرت تشکیل می دهد و براحتی درطبیعت قابل بازیافت است.
گوشی یاد شده دارای قابلیت ها و سیستم های گوناگون است که در این خبر به تعدادی از آنها از جمله ، صفحه نمایش ۲.۴ اینچی ، دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیت های ویدویی ، قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی microSD برای افزایش ظرفیت حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت ، سیستم رد یاب جهانی GPS ، جک هدست ۳.۵ میلیمتری و باتری با ظرفیت یک هزار میلی آمپرساعت ، اشاره شده است.
Samsung Reclaim با قیمت ۴۹.۹۵ دلار با قرارداد ۳ ساله ، ۹۹.۹۵ دلار با قرارداد ۲ ساله ، ۱۹۹.۹۵ دلار با قیمت یک ساله  و ۲۱۹.۹۵ دلار بصورت پیش پرداخت ، فروخته می شود.

شرکت آمریکایی ” تی موبایل”  (T- Mobile USA) نیز گوشی جدید تلفن همراه سامسونگ مدل ” اسکارلت تی ۶۵۹ ” را به بازار عرضه می کند.
بنابر اعلام  ” آندرویو” ، گوشی یاد شده از گوشی های معمولی سامسونگ که دارای قابلیت های نسل سومی است ، به شمار می آید.
Samsung T659 Scarlet علاوه بر قابلیت رادیویی نسل سومی ، دارای ظاهری استاندارد با طرح کشویی است.
گوشی یاد شده همچنین دارای قابلیت ها و سیستم های گوناگون از جمله سیستم اتصال ۴ باندی GSM ، گیرنده GPS ، نرم افزار از قبل دانلود شده ناوبری ، دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیویی ، بلوتوث ، قابلیت ارسال و دریافت رایانامه ( ایمیل) ، قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی  microSDبرای افزایش میزان ظرفیت حافظه داخلی ، باتری با توان مناسب برای استفاده درحالت آماده بکار به مدت افزون بر ۱۲ روز است.
قیمت فروش این گوشی با قیمت نسبتا پایین ۶۹.۹۹ دلار با قرارداد دوساله ، اعلام شده است.
شرکت  چند ملیتی  تی موبایل /T-Mobile  درسال ۱۹۹۰ درآلمان تاسیس شده و از زیر مجموعه های شرکت “دویچه تلکام” Deutsche Telekom به شمار می رود.
دفاتر مرکزی این شرکت در شهر “بن ” قراردارند و یکی از مدیران ارشد این شرکت یک ایرانی به نام ” حمید اخوان” است.
این شرکت در زمینه ارایه سرویس وایرلس فعالیت می کند و سیستم های موبایلی
GSM, GPRS, EDGE, UMTS (HSDPA), WLAN پشتیبانی می کند.

۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا