تشریح اولویت‌های کاری وزیر جدید ارتباطات در کمیسیون صنایع

سید شریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص جلسه کمیسیون با وزیر جدید ارتباطات اظهار داشت: دیدگاه‌های کلی وزیر ارتباطات و اولویت‌های کاری وی از مهم‌ترین موضوعات این جلسه بود.حسینی تصریح کرد: نمایندگان مجلس سوالاتی را در خصوص واگذاری مخابرات مطرح کردند که وزیر ارتباطات در پاسخ به این …

سید شریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص جلسه کمیسیون با وزیر جدید ارتباطات اظهار داشت: دیدگاه‌های کلی وزیر ارتباطات و اولویت‌های کاری وی از مهم‌ترین موضوعات این جلسه بود.
حسینی تصریح کرد: نمایندگان مجلس سوالاتی را در خصوص واگذاری مخابرات مطرح کردند که وزیر ارتباطات در پاسخ به این سؤالات برای خصوصی‌سازی مخابرات اعلام امادگی کرد و این کار را از اولویت‌های کاری خود دانست.
وی با اشاره به اظهارات وزیر ارتباطات از اجرایی شدن این طرح در سال ۸۸ خبر داد و افزود: با توجه به مباحث مطرح شده به نظر می‌رسد ضمن تداوم برنامه‌های وزیر قبلی گام مهمی در زمینه فناوری اطلاعات برداشته خواهد شد.
حسینی در خصوص برنامه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اپراتور سوم گفت: اجرای برنامه‌های اپراتور سوم نیز از اولویت‌های کاری این وزارتخانه است و طی روزهای آینده اجرایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا