اتحادیه اروپا به فروشندگان آنلاین هشدار داد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس گزارش اتحادیه اروپا بیش از نیمی از وب سایت ها اقدام به فروش کالاهایی چون کنسول های بازی و دوربین های دیجیتالی می کنند که برای فریب دادن کاربران و تقلب مجبور به پرداخت جریمه های سنگینی می شوند.این هشدار اتحادیه اروپا …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس گزارش اتحادیه اروپا بیش از نیمی از وب سایت ها اقدام به فروش کالاهایی چون کنسول های بازی و دوربین های دیجیتالی می کنند که برای فریب دادن کاربران و تقلب مجبور به پرداخت جریمه های سنگینی می شوند.
این هشدار اتحادیه اروپا در پی تحقیقات زیادی که درباره تبلیغات و آگهی های گمراه کننده و دیگر اقدامات نادرست شرکت های سو استفاده گر اتفاق افتاد ارایه شده است.
سخنگوی اتحادیه اروپا در یک کنفرانس خبری در بروکسل اعلام کرد که خرده فروشان آنلاین سعی در فریب کاربران داشتند.
بر این اساس اتحادیه اروپا لیست ۳۶۹ وب سایت اصلی برای فروش کالا را در بازار کریسمس که شامل تلفن همراه، پخش کننده موسیقی، دستگاه دی وی دی پلیر و تجهیزات کامپیوتر است را اعلام کرده است.
بیش از ۵۵ درصد وب سایت ها در ماه می اقدام به  گمراه کردن بازدیدکنندگان کردند که بیش از ۱۰۰ سایت با شکایات خریداران روبه رو شد.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا